Hoe lang en hoe zwaar wegen jullie babies nu?
Mijn baby is gewogen met 12 weken en toen was ze 61.8cm en 6.9kg! Een flinke baby volgens het cb. Ze heeft me nu ook doorverwezen naar een voedingsdeskundige. Zal niet veel veranderen want ze krijgt 5x180cc en geen nachtvoeding.
Moet zeggen dat ik haar helemaal niet dik vind, haar lengte en gewicht komen mooi overeen (maar dat is mijn mening) 🙈
Ik heb zelf een afspraak tussendoor gemaakt. Als je het aangeeft dat maken ze gerust een afspraak voor je. (zo werkt het hier in ieder geval wel)
Wij zijn inderdaad met 5 maanden geweest voor de prik, daarna heb ik voor 7 maanden een weeg moment gepland en met 9 maanden weer heen voor controle. Vond dat wel een fijn idee en even kletsen en bespreken over hoe het gaat en eventueel vragen stellen is altijd fijn! 😊
Ik ben tussendoor even wezen wegen en meten.
7 maanden is de kleine nu, 75 cm en 10,1kg
Altijd fijn om weer even gecheckt te hebben of die kleintjes hun lijntje een beetje blijven volgen.
Ik ben ook wel weer benieuwd. Laatste keer wegen en meten is alweer 1,5 maanden geleden. Na de vakantie maar weer eens een afspraak maken om te wegen en meten.
Jongen 8mnd 72cm 8,7 kilo. Bij geboorte 55cm 3280g. Hij is iets lichter geworden dan zn lijntje maar cb zei dat t kwam omdat hij al begon met kruipen bij 6mnd