358 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou me ook geen zorgen maken want er zit groei in. Bij ons was er sprake ...
Hier ook een hoofdomtrek van 42 cm. Ze maakten zich ook geen zorgen verder. Ze is nu 7,2 kilo en 69 cm.

3 jaar geleden

Op één dag na 11 maanden: 9,5 kg 76 cm Hoofdomtrek normaal 🙂

3 jaar geleden

Vandaag 11 maanden: 74.6cm en 8.694kg

3 jaar geleden

11,5 maand: 75,3 cm en 13 kg🤭. Wie biedt meer?😂

3 jaar geleden

Bijna 11 maanden: 9,2 kg 74 cm

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Wow! Nee dat gaan we niet halen hier.. hier is ze net 9 kilo 🙈

3 jaar geleden

Deze week: 78 cm 10,9 kg

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Deze week: 78 cm 10,9 kg
11 maanden precies ook 😅

3 jaar geleden

Hier een kleintje dan 🙊 Met 11 maanden 72 cm en 8,2 kg.

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Woooo👀😃

3 jaar geleden

10 maanden - 74 cm en 9,3 kg

3 jaar geleden

Woensdag was hij precies 11 maanden en op controle + prikjes. Lengte 75,5cm en 9,825. En hij zit perfect op de lijnen. Maar van de prikjes goed ziek geweest😢. Er zit misschien ook verschil tussen jongens/meisjes en of ze kruipen/ tijgeren of al lopen.

3 jaar geleden

Hier flink minder, soms word ik er wel onzeker van, wordt 6 december 1 jaar en weegt nu 7.6kg en 66cm.. de groei is even stil blijven staan en willen ze nu in de gaten houden, hier is het ook op en af met eten, altijd al zo geweest, ook nog geen tandjes en ook nog niet kruipen ofzo, echt nog een baby.. maar ze is heel tevreden krijst ook niet om meer

3 jaar geleden

Hier flink minder, soms word ik er wel onzeker van, wordt 6 december 1 jaar ...
Alles op z’n eigen tempo! ❤️ Als ze tevreden is, dan is dat mooi. Ze vonden m’n zoontje aan de korte kant en we moesten extra op controle komen. Ze wilden ons ook doorsturen naar de kinderarts als hij weer onder de curve lag. Twee maanden later maakte hij een groeispurt door en heeft alles ingehaald. Wie weet gaat je kindje ook een groeispurt meemaken 🤗

3 jaar geleden

11 maanden en 2 dagen, jongen: 71,5 cm en 8,4 kilo. We noemen hem een ‘slim fitje’.

3 jaar geleden

11 maanden en ze is 74,8 cm en 8,4 kg. Ze was geboren met ruim 8 pond, maar van die vetjes is weinig meer over😅 ze was ook weinig aangekomen afgelopen maanden dus volgende maand weer even extra terug komen om nog even te wegen en meten.

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Alles op z’n eigen tempo! ❤️ Als ze tevreden is, dan is dat mooi. Ze vonden ...
Ja precies, wij (mijn vriend en ik) zijn zelf ook niet groot.. komt vast wel goed!

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Hahaha heeerlijk kind volgens mij! Ik mag over 3 weken weer heen met Lauren, keep you posted 🤣🙋🏼‍♀️ Denk dat ze aardig in de buurt komt namelijk hahah

3 jaar geleden

11 mnd, 71cm en 9,1 kilo, aan de kleine kant, maar in dr eigen lijntje groeit ze goed! ze loopt al wel dus ze zal nog wel wat meer afvallen, je ziet dr babyvetjes ook langzaam aan verdwijnen🥺

3 jaar geleden

Dochter, 11,5 maand 9,5 kg en ca 76 cm