358 Reacties
2 jaar geleden
Ons meisje is met 11,5 maanden 70cm en 7,9 kg.
Consultatiebureau zegt dat h ...
Als het CB zegt je geen zorgen te maken doe dit dan ook niet. Zijn zien meer kindjes dan wij. Je doet het goed mama. 😊😘
2 jaar geleden
Als het CB zegt je geen zorgen te maken doe dit dan ook niet. Zijn zien mee ...
Dankjewel🥲😘
2 jaar geleden
Bij ons geen stapje terug, maar ze woog precies hetzelfde en was even lang als jouw dochter met de 11 maanden meting.
Hoe zag je dat het een stapje terug was? Van op het lijntje naar onder het lijntje? De marges van de lijntjes zijn namelijk erg kleim. Pas als ze onder het onderste lijntje uitkomt, zou ik me zorgen gaan maken.
2 jaar geleden
Bij ons geen stapje terug, maar ze woog precies hetzelfde en was even lang ...
Qua lengte zat ze altijd al op de -1 lijn, maar qua gewicht zat ze eerst op de 0-lijn en nu tussen -1 en -2... Dat vond ik best een flink verschil! Mijn chubby baby is inmiddels ook een niet meer zo chubby stuiterbal geworden😉
Maar ik had (toch😇) wat gegoogled, en omdat ze borstvoeding krijgt heb ik haar gegevens op de who-curve, daar volgt ze het lijntje wat beter gelukkig.
2 jaar geleden
Qua lengte zat ze altijd al op de -1 lijn, maar qua gewicht zat ze eerst op ...
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Mijn beide dames zitten altijd op de -1 lijn. Ze gaan nu ook zoveel meer bewegen, dat de babyvetjes er af gaan. Zolang gewicht en lengte enigszins in balans is, zou ik me niet te veel zorgen maken.
2 jaar geleden
Ons dochtertje was met 11 maanden ook 7,9 kg en 69,5 cm. We hoeven ons geen zorgen te maken is ons verteld. Ze is helaas veel ziek geweest wat een oorzaak kan zijn, maar ontwikkeld zich verder goed. 👍
2 jaar geleden
Ik zou me als ik jullie was geen zorgen maken hoor.. Wij zijn van de -2 naar -3 lijn gezakt wat betreft groei en zijn dus doorverwezen naar het ziekenhuis waar we de tweede week van januari heen gaan. Ben erg benieuwd wat en vooral hoe ze dan gaan onderzoeken of het niks achterliggends is.. maar voor alsnog maak ik me ook geen zorgen, want ze heeft altijd al op de -2 lijn gezeten en kindjes kunnen nu eenmaal even stil blijven staan..