358 Reacties
3 jaar geleden
13 weken, 62cm 5,5kg.. meneer is aan de lichte kant, maar ze maakte zich er deze keer nog niet echt druk om..
Hij krijgt 5x 180+6 schepjes (gaat niet altijd helemaal leeg, maar vaak wel)
We hebben wel een poepdoos, want hij poept vaak 2x op 1 dag😅💩💩
3 jaar geleden
Reactie op Mariska5-12
13 weken, 62cm 5,5kg.. meneer is aan de lichte kant, maar ze maakte zich er ...
Oh hier nog zo 1🥲 soms wel 3 of 4x! Maar mag niet klagen, dr darmpjes werken goed dat is zeker 🤣
3 jaar geleden
Hier vandaag gewogen etc.
64 cm en 6,7kg. ze loopt iets boven het lijntje. Echt prima zeiden ze 😊
3 jaar geleden
Mijn man is 2 meter en ik ben 1m80, dus dit ging sowieso geen kleine baby z ...
Ja lengte zit wel echt in de genen denk ik waardoor je dan ook al sneller meer gewicht zal hebben bij de baby.
3 jaar geleden
Reactie op Carolien78
Ja lengte zit wel echt in de genen denk ik waardoor je dan ook al sneller m ...
Ja precies, elke arts en verpleegkundige die ik tot nu toe heb gesproken zegt dat hij hartstikke goed, maar vooral normaal groeit. Zijn meer mensen uit de omgeving die staan te kijken van hoe groot en vooral hoe zwaar hij is 🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Tenzij jij je hier zelf zorgen over maakt, zou ik me er niet al te druk om maken. Hoor wat ze te zeggen hebben en pik eruit wat je wilt gebruiken. Jij bent tenslotte der moeder :) Zolang ze gezond is en blijft is er geen probleem lijkt mij 😅
Ik denk dat het ook scheelt wie je treft op het CB en welke richtlijnen zij aanhouden?
Hier is onze kleine man 13 weekjes, 57 cm en 4,57 kg.
Geboren met 44 cm en 1980 gram. Dus wij krijgen elke keer te horen dat hij goed groeit, terwijl een ander bij deze cijfertjes misschien wel hoort dat hij te licht is. Zo is het overal weer anders en per kind verschillend denk ik.
3 jaar geleden
Onze jongen was met 10 weken 61 cm en 5875 gram. Maandag moeten we weer dan is hij 14 weken
3 jaar geleden
Serieus? Voedingsdeskundige met 3 maanden?? Af en toe heb ik echt het idee dat 'omdat het verzekerd wordt' doorverwijzingen worden uitgeschreven die nergens op slaan. Lijkt me niet dat je haar nu al frikandellen en friet geeft.
Geen zorgen maken, gewoon je kind voeden en als ze gaan lopen gaat het er vanzelf af.
3 jaar geleden
Jongen van 13 (bijna 14) weken: 63,5cm / 7 ,2kg. Flinke vent maar helemaal in verhouding. Groeit mooi op zijn eigen curve. Absoluut geen reden om mij zorgen te maken, aldus CB. 😄