Hoe lang en hoe zwaar wegen jullie babies nu?
Mijn baby is gewogen met 12 weken en toen was ze 61.8cm en 6.9kg! Een flinke baby volgens het cb. Ze heeft me nu ook doorverwezen naar een voedingsdeskundige. Zal niet veel veranderen want ze krijgt 5x180cc en geen nachtvoeding.
Moet zeggen dat ik haar helemaal niet dik vind, haar lengte en gewicht komen mooi overeen (maar dat is mijn mening) 🙈
Iedere baby heeft zijn of haar eigen lijntje.. Ons meisje is geboren met 2935gram en 1.5 week eerder dan de uitgerekende datum.. Vervolgens in de eerste week met 10% gezakt. Met 12 weken woog ze 4.4kg en 55.2cm lang, nu bijna 14 weken. Ons CB zegt inderdaad dat ze onder het gemiddelde zit maar wel stabiel haar eigen lijntje volgt en qua flesvoedingen geven we nu 5 a 6x 135ml per dag, is ook voldoende volgens haar lengte en gewicht. Doe vooral waar je jezelf goed bij voelt, dat is het belangrijkste denk ik..
Volgens mij heb ik de zwaarste baby hier: 13 weken en 8530 gram 😂. Ze is een lekker, gezond meisje en de borstvoeding doet haar blijkbaar goed haha. Volgens cb geen probleem. Ben benieuwd hoe het doorgaat..