10 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga morgen yoghurt ijsjes maken.. een deel met rood fruit erdoor en een deel met mango.. verder geef ik soms wat gesneden stukjes mandarijn of heel klein gesneden komkommer. Ik wilde ook nog omelet met groenten reepjes gaan invriezen.. ook lekker als tussendoortje

3 jaar geleden

Yoghurt, fruit, maïsvingers, soepstengel of gewoon een boterhamkorstje. Dat is tot nu toe wat ik aan tussendoortjes geef.

3 jaar geleden

Ik lees graag even mee 🤗

3 jaar geleden

Soepstengel, volkoren cracotte (ah eigen merk zit minder zout in en meer vezels, uiteraard niet elke dag), stukjes of geprakte avocado, knijpfruitje, koekje (bijv van de kleine keuken)

3 jaar geleden

Soepstengel, volkoren cracotte (ah eigen merk zit minder zout in en meer vezels, uiteraard niet elke dag), stukjes of geprakte avocado, knijpfruitje, koekje (bijv van de kleine keuken)

3 jaar geleden

Gouden tip van LMR. Heb het ook gekocht en het gaat super hard hier. Ik ontdooi een x aantal stukjes, worden lekker zacht en ze smikkelt het achter elkaar op. En snoepkomkommers snij ik in 4 repen, eet ze ook lekker van. Koek, rozijntjes, soepstengels e.d. geef ik eigenlijk nooit (schoonmoeder wel). Als wij aan het eten zijn krijgt ze 1-2 maisvingers.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Gouden tip van LMR. Heb het ook gekocht en het gaat super hard hier. Ik ont ...
Oh top ideeee!! Zijn er meer van dit soort geniale producten? Haha

3 jaar geleden

Reactie op momox

Oh top ideeee!! Zijn er meer van dit soort geniale producten? Haha
Zeker, heel veel. Hele vriezer ligt vol met producten om smoothie te maken. Wij maken er alleen geen smoothie van haha.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Gouden tip van LMR. Heb het ook gekocht en het gaat super hard hier. Ik ont ...
Diepvries fruit is top! Onze dochter is echt helemaal weg van perzik, maar het seizoen daarvoor is voorbij waardoor hier in de winkel dat niet meer ligt. Maar wel perzikpartjes uit de vriezer 😍 Naast de dingen die hier genoemd zijn, geven wij ook mini rijstwafeltjes. Sta er soms van te kijken wat ze met maar 2 tandjes allemaal wegwerkt haha

3 jaar geleden

Verse dadel en gedroogde vijg is lekker zacht. Mandarijnpartjes, stoofpeertjes uit het koelschap, kant en klare stukjes gerookte kip (uit het vleesschap) vries ik in en haal er dan 4 reepjes uit oid.