27 Reacties

3 jaar geleden

Heb ik ook. Vroedvrouw zei dat het normaal is.

3 jaar geleden

Mijn kraamhulp zei dat groene poep door krampjes komt.

3 jaar geleden

Wij hebben dit ook en ook wij geven omneo. Ik heb het toevallig net nog aangegeven bij het consultatiebureau en zolang het maar "zacht" is, geen enkel probleem 🙂

3 jaar geleden

Hier ook groen geweest, inmiddels hebben we meerdere kleuren gehad: bruin geel groen 🤣

3 jaar geleden

Is krampjesoep, Is normaal

3 jaar geleden

Als je omneo voeding geeft wordt de poep groen. Hebben wij hier ook

3 jaar geleden

Ons kleintje had het ook. Kraamzorg gaf aan dat dit komt door krampjes en geen kwaad kan

3 jaar geleden

Hier ook ineens van geel naar groen en hij is nu 3 weken oud. Wij geven HA nutrilon om koemelk allergie te voorkomen. Zo lang de samenstelling van de poep maar goed is.

3 jaar geleden

Ikzelf ben er toevallig afgelopen week mee naar t consultatiebureau gegaan. Arts daar legde uit dat alle kleuren oke zijn, behalve kleurloos *wittig*, rood of donkerrood. Als laatst zei ze: bij blauwe poep ook even aan de bel trekken, dan hebben ze een krijtje gegeten. 😆

3 jaar geleden

Ik heb wel een vraag over voeding. Mijn zoon is 4 weken oud krijgt gewoon bv, maar wil graag overstappen naar gv. Heeft iemand een advies welke voeding is het beste is ?

3 jaar geleden

Reactie op melek1990

Ik heb wel een vraag over voeding. Mijn zoon is 4 weken oud krijgt gewoon ...
Voor zover ik me heb laten vertellen is alle voeding in Nederland zo uitvoerig getest en onder controle dat er weinig verschil is tussen de standaard voedingen. Wij gebruiken gewoon het huismerk van de AH. Volgens de kinderarts in t ziekenhuis is het 'ergste' dat je kan doen wisselen tussen de soorten voeding (dus standaard>forte>omneo, binnen de standaardvoedingen is erg weinig verschil)

3 jaar geleden

Yep hier ook 🙋🏼‍♀️ zelfde voeding als jij!

3 jaar geleden

Is normaal! Hier ook van geel naar groene poep 💩

3 jaar geleden

Heb je ook de kleurenkaart gekregen van het consultatiebureau? Ik zal 'm zo na het voeden even pakken en er een foto van maken. Nr 1 tm 3 is niet goed (wit/kleurloos - ff huisarts bellen) en nr 4 tm 7 is helemaal prima. Nr 7 is groen dus niks aan de hand idd 🙂

3 jaar geleden

Bij deze!

3 jaar geleden

Als het niet blijft zijn het idd krampjes. Maar als je alleen groene poep ziet kan het duiden op allergie of ontsteking.

3 jaar geleden

Ik heb ook omneo. Daar hoort die groene poep bij. Dus no worries :)

3 jaar geleden

Onze meid van 11 weken krijgt borstvoeding en de laatste tijd heeft ze 's morgens gele poep, echte kerrie, haha. Maar gaandeweg de dag wordt het ook groen. En dit is nu al een paar weken elke dag. Iemand hier ervaring mee .. ? Is het iets om zorgen over te maken .. ?

3 jaar geleden

Reactie op melek1990

Ik heb wel een vraag over voeding. Mijn zoon is 4 weken oud krijgt gewoon ...
Wij geven kruidvat eigen merk, al vanaf de geboorte. Gaat prima! Er is laatst een aflevering op tv geweest van de keuringsdienst van waren.. Misschien interessant om terug te kijken.

3 jaar geleden

Ja wij geven ook omneo en daar heeft onze kleine meid ook groene poep door helemaal niks ergs aan