36 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Onze ervaring is juist dat vooral H&M heel groot valt.
Sommige dingen wel inderdaad (skipak, sommige jurkjes), maar bij onze dames zitten de truitjes, meeste jurkjes en leggings in ieder geval perfect ten opzichte van andere merken

3 jaar geleden

Ralph Lauren - normaal Hugo boss - normaal Tommy hilfiger - normaal Levis - normaal H&m - groot Noppies - klein Prenatal - normaal C&A - heel klein (pyjama pakjes) Zeeman - normaal (rompers)

3 jaar geleden

Zeeman en ter stal vallen met de broekjes klein uit en de truitjes normaal tot groot.

3 jaar geleden

Ik vind de maten bij h&m echt lastig. Ik heb 2 de zelfde pakjes alleen een andere print, beide maat 56, de ene is nu wat groot en vooral heeeel breed nu ze maat 56 heeft en de ander is mega groot en valt denk ik als een kleine 68😅 Ik heb ook wat pakjes van de baby exclusive lijn en die passen haar dan weer super mooi op maat!

3 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Ralph Lauren - normaal Hugo boss - normaal Tommy hilfiger - normaal Levis ...
Ik vind hilfiger en ralph lauren juist heel breed en kort vallen. Tumble n dry valt groot

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik vind hilfiger en ralph lauren juist heel breed en kort vallen. Tumble ...
Ik werk bij Hilfiger en kreeg dus wat rompertjes etc cadeau , ze heeft er toevallig vandaag eentje aan. Ik vind het materiaal en de maat wel fijn. De drukkertjes daarin tegen zijn wel heel klein. Moet wel zeggen dat ik ze zelf niet gekocht zou hebben hoor.. ga niet zoveel geld uitgeven aan iets wat ze zo kort aan hebben en dan ook nog eens onder hun kleertjes. Maja dat is t voordeel van daar werken

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Haha, grappig dat jij Tumble n Dry groot vindt vallen. Ik heb vanmorgen mijn zoontje van 8,5 week maatje 62 aangetrokken, maar het pakje is echt al aan de krappe kant 🙈. Nou gok ik dat onze kerel ook wel aan de grote kant is (met 6 weken 5105 gram). Noppies vind ik ook heel klein vallen. Prenatal valt gemiddeld, Feetje inderdaad klein. Hema vind ik heel wisselend. Bij mij heeft hij maat 56 bijna overgeslagen. Heb nog een hele stapel kleertjes liggen die hij nooit heeft aangehad. Zonde! 5 weken maat 50, 3 weekjes maat 56 en nu passen sommige boxpakjes in maat 62 al niet meer 😅. Boxpakjes vallen sowieso een stuk kleiner dan losse kleertjes. Ervaren jullie dat ook zo?

3 jaar geleden

Heeft iemand enig idee hoe de kleding van Ter stal valt??

3 jaar geleden

Reactie op Danielle0803

Heeft iemand enig idee hoe de kleding van Ter stal valt??
Shirtjes vallen ruim. De broekjes daarentegen super klein. Had maat 56 besteld en de shirtjes kan hij met gemak aan en zitten nog lekker ruim. Het broekje komt meer overeen met maat 50 en is al op de stapel beland.

3 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Shirtjes vallen ruim. De broekjes daarentegen super klein. Had maat 56 best ...
Thanks.. dan gaan we van de broeken gewoon een maatje groter bestellen 😊

3 jaar geleden

Weet je dat dit ook met luiers zo is. Daar dacht ik gister aan. Etos maat 2 is groter dan kruidvat maat 2. Drm gebruik is dus liever etos nu😅. Geboorte dag was alles te groot en toen hadden we wel kruidvat maat 0 🙈.

3 jaar geleden

Iemand ervaring met De kleertjes van Kiabi?

3 jaar geleden

Reactie op Liefkleintje88

Haha, grappig dat jij Tumble n Dry groot vindt vallen. Ik heb vanmorgen mij ...
Jammer he!! Hier precies hetzelfde. Sommige dingen amper 1x gedragen. Hij lijkt Maxima wel😅

3 jaar geleden

Prenatal vind ik wisselend normaal en klein. Een super leuke tuinbroek maat 62, past nu met 10,5 week amper nog. Dus wss iets voor 1 a 2 keer en dan weer in de doos.

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Oh echt. Ik denk dat onze baby gewoon een beetje mollig is😂 de stofjes zijn wel super fijn. Ik vind de prijzen meevallen in de sale en ik heb het geluk dat ik familie in usa heb. Daar zijn die dingen zeeman prijzen.

3 jaar geleden

Reactie op Mama-dec20

Prenatal vind ik wisselend normaal en klein. Een super leuke tuinbroek maat ...
Bij onze man past maat 62 nu al niet meer, en dies vandaag 6 weken🙄 wij hebben dan ook wel een flinke vent van bijna 6kg