19 Reacties

3 jaar geleden

Ja ook weleens gehad bij de oudste schijnt ook wel vaker te gebeuren snap niet hoe die krengen zichzelf zo strak erom heen knopen😣

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ja ook weleens gehad bij de oudste schijnt ook wel vaker te gebeuren snap n ...
Snapte er indd niets van hoe het zo is gekomen😅

3 jaar geleden

Hier ook met de eerste gehad. Ze was de hele dag niet in haar doen en toen we haar ‘s avonds in badje deden zagen we de haar om haar teentje, hier had ze dus wel echt last van. Nu bij de tweede meer alert op.

3 jaar geleden

Yes, hier ook al gehad. Het is ons gelukkig zelf gelukt om het eraf te krijgen. Check nu de sokjes voor het aan doen of er ook wat in zit.

3 jaar geleden

Ow jeetje wat erg😵 ik gelukkig bij beide kids nog niet meegemaakt .. ga gelijk zo zijn teentjes bekijken

3 jaar geleden

Reactie op Mu99ie

Hier ook met de eerste gehad. Ze was de hele dag niet in haar doen en toen ...
He jou dochter heb ook 2 teentjes naast elkaar beetje vast zitten ? De mijn heb het op bijde voetjes

3 jaar geleden

Voor de mamma van boys ik las op internet dat het ook weleens gebeurt bij het piemeltje nou controleer je die natuurlijk wel vaker omdat we regelmatig verschonen maar wel een dingetje om op te letten of er ook geen haartje in de luier zit lijkt me vreselijk daar..

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Voor de mamma van boys ik las op internet dat het ook weleens gebeurt bij h ...
Ook met zwembroekjes waar een netje in zit is dat opletten, dan komt een stukje huid tussen de gaatjes vast te zitten, daar altijd een straks zwembroekje onder doen.

3 jaar geleden

Kan ook met gaten gebeuren, los draadje in de sok bijv. Blijft altijd opletten.

3 jaar geleden

Ook met zwembroekjes waar een netje in zit is dat opletten, dan komt een st ...
Had ik geen eens aan gedacht goeie tip! Gelukkig zit die voorlopig nog wel in zn zwemluier maar voor later zeker nuttig

3 jaar geleden

Reactie op Silvana81

He jou dochter heb ook 2 teentjes naast elkaar beetje vast zitten ? De mijn ...
Hier ook. Maar bij ons is het erfelijk. Heet syndactylie.

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Had ik geen eens aan gedacht goeie tip! Gelukkig zit die voorlopig nog wel ...
Yes, heel vervelend als ze vast komen te zitten 😉. 1x gehad bij de oudste, wist het toen ook niet.

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Hier ook. Maar bij ons is het erfelijk. Heet syndactylie.
Ohh oke ja ik weet het niet zo ver ik weet is bij niemand bij ons in de familie doe dat heeft .

3 jaar geleden

Reactie op Silvana81

Ohh oke ja ik weet het niet zo ver ik weet is bij niemand bij ons in de fam ...
Kan altijd bij iemand beginnen. Maar dat is wel de juiste benaming. Zoek maar eens op. En hoeft niet altijd erfelijk te zijn maar bij ons is het deel van een syndroom

3 jaar geleden

Reactie op Silvana81

He jou dochter heb ook 2 teentjes naast elkaar beetje vast zitten ? De mijn ...
Ja, dat heeft ze van mij, tweede dochter heeft het niet. Mijn zusje (verloskundige) heeft mijn bevalling gedaan en was bijna het eerste wat se zei: “ze heeft jouw tenen” 😆

3 jaar geleden

Ik ga dus ook zo even checken! Krijg gelijk kippenvel!

3 jaar geleden

Ik doe de sokjes altijd over het broekje aan zodat ze niet zo snel uit gaan, maar daardoor moet ik ze dus bij elke keer verschonen ook uit en weer aan doen, ik denk dat het dan ook sneller op zal vallen wanneer dit aan de hand is ? Hoop ik althans.

3 jaar geleden

Ik heb 1 keer een los lusje aan de binnenkant van het broekje gehad. Met aankleden bleef dit achter een teentje hangen. En hij maar gillen en ik dacht, wat is er nou met die broek dat ie niet verder wil 😶 Ik hoop dus dat als er een haar om zijn teen zit, dat ie zich laat horen 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Kan altijd bij iemand beginnen. Maar dat is wel de juiste benaming. Zoek ma ...
We hebben wel 12 maart een erfelijke heid onderzoek omdat mijn zoontje een zeldzame hoornvlies afwijking heb miss weten we ook van zijn teentjes