64 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Annika030
Waar zeg ik dat een slaapcoach werkt? Ze is hier vorige week pas geweest, w ...
Het zit hem denk ik in je toon🙈 iedereen probeert hier nog subtiel zijn mening te geven vind ik zie niemand echt hard tegen je ingaan, maar jij gaat wel helemaal los als tegen reactie.
2 jaar geleden
Reactie op Annika030
Waarschijnlijk ben ik een trigger voor je. Want je reageert vaak erg heftig op mij. Je tips zijn prima.
Maar zoals al meerdere zeggen, ze komen een beetje over als jou waarheid als zo is het en niet anders.
2 jaar geleden
Reactie op Annika030
Daarnaast kan ik heel goed lezen maar lees ik net je berichtje dat het meer kut dan goed gaat dan denk ik wat doe je jezelf aan om dan nog door te gaan en nu zeg je weet dat het stukken beter gaat🤷♀️ daar raak ik van in de war sorry.... en nu stap ik eruit want we helpen hier niemand mee👋
2 jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Daarnaast kan ik heel goed lezen maar lees ik net je berichtje dat het meer ...
Ja het is 4 maanden lang 1 groot drama geweest. Ben blij dat het nu stukken beter gaat, maar nog niet zoals ik het zou ‘willen’. Veel momenten gaat het ook nog kut, zoals gisterenavond. Maar neemt niet weg dat het beter gaat dan de afgelopen 4 maanden. We zijn in elk geval op de goede weg.
Omdat we naar ons kind luisteren en omdat ik tips van andere heb ‘uitgeprobeerd’. Maar daarnaast ook door tips van slaaptipsvoorbabys, dit forum en heb ik uiteindelijk toch nog wat tips meegekregen van de slaapcoach. Die dus woensdag pas is geweest.
Met wakkertijden en slaapjes verkorten KAN je heel ver mee komen. Neem anders eens een kijkje op hun Instagram pagina, daar wordt ontzettend veel uitgelegd. Ik zeg nog steeds niet dat dit bij ieder kind werkt maar het is de moeite waard. En dan is er op woensdag ook altijd een Q&A dus daar lees je ook veel.
Mijn doel was om goedbedoeld een tip aan iemand te geven die hierom vroeg.
2 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ja het is 4 maanden lang 1 groot drama geweest. Ben blij dat het nu stukken ...
Duidelijk! 👍
voor mijzelf geen behoefte eraan heb gelukkig goeie slapers en ja af entoe gaat het hier ook niet zoals altijd en zijn ze ineens nachts wakker of iets dergelijks maar ik heb heel lang me kind gevolgd en nu heeft hij zelf zijn tijden soort gemaakt en hebben we een duidelijk schema wat mijn kind eigenlijk met de tijd heeft gecreëerd, maar het gaat wel tegen alle regels in van wat de slaapcoaches zeggen dus ze zullen vast niet blij met me zijn🙈
2 jaar geleden
Lieve mama’s even een niet inhoudelijke reactie maar wat maakt toch dat we het elkaar zo moeilijk maken telkens? Volgens mij zijn we allemaal moeders die het liefste een goed gezond en lekker doorslapend kindje willen hebben. Helaas hebben we niet allemaal slaapkopjes (zegt de moeder die misschien 5 nachten heeft doorgeslapen waarvan 3 de kleine uit logeren was) maar daarom willen we wel allemaal hetzelfde. Kunnen we gewoon weer lief zijn voor elkaar? Dan kunnen we ook onze smilies blijven gebruiken, onze frustraties uiten, en soms een beetje snippie tegen iemand doen doordat we wel weer eens heel slecht geslapen hebben.
Lees aub het berichtje ook met de meest liefdevolle warme stem die je kan bedenken want zo is het wel geschreven 🤍 hopelijk hebben we allemaal een goede nacht vandaag x
2 jaar geleden
Hoi! Bij ons ook maandenlang tussen 5-6 wakker maar sinds twee weken eindelijk wat later dankzij (denk ik) slaap kindje slaap methode. Dus steeds een beetje langer laten wachten/huilen en kort terugkeren om haar weer neer te leggen tot het tijd is om op te staan. Was even twee/drie nachten volhouden maar nu heeft ze door dat we haar er niet uithalen, is ze nog steeds vroeg wakker maar slaapt dan na max 5 min weer even door.
2 jaar geleden
Iemand een duidelijk ritme van wat bij jullie kindje werkt? Mijne is bijna 13 maand en precies het zelfde 5 uur klaar wakker.. En 19.00 of 19.30 is het slaap tijd hij heeft 2 dutjes van 1 uur ongeveer
2 jaar geleden
Reactie op xx_cc
Ja ze krijgt voor dat ze na bed gaat nog een beker halfvolle melk :) en als ...
Sorry had niet goed gelezen je zij het al🙈 als ze dan toch nog even verder slaapt door dr bekertje melk zal ik dat lekker geven zo heb jij rust en zij rust hier hadden we dit ook een tijdje en na een paar weken nachts melk sliep die weer in 1 keer door😊
2 jaar geleden
Reactie op Beckers 92
Wij hadden hetzelfde maar dan rond 5 uur en vanaf begin november. Hebben we ...
Jaaa ze slaapt wel al in een slaapzak met lange mouwen. Ik dacht miss ook aan de kou want als ik wakker word heb ik het ook koud maar ze schopt haar dekens zelf er elke keer af. Of ze gooit het uit haar ledikant met haar knuffeletjes mee. Dus als ik daar aankom ligt alles op de grond hahaha
2 jaar geleden
Reactie op Preggy
Oef, wat zwaar met ook nog 26 wkn zwanger, waarvoor nog gefeliciteerd! Enig ...
Dankjewel !
Wat geef jij je zoontje op een dag. Voor mij gevoel eet de best veel 🤭
Ze krijgt dan rond 08:00 1 boterham en beker lauwe thee. En papa geeft haar ook nog zo mais chip je
Dan rond 12:00/13:00 krijgt ze 2 boterhammen. 1 stuk fruit, kan peer of banaan zijn en nog een koekje en beker van dat baby siroop.
Dan na haar slaapje om 15:00 krijgt ze nog een Liga koekje en 18:00 hebben we avond eten. En dan eet ze bijna 3 opschep lepels 🤭 en 19:00 halfvolle melk 180 ml en naar bed