5 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje had dit met 1,5 jaar... Mijn man heeft veel bij hem geslapen, omdat ik de jongste, toen een maand oud had. Mijn dochter (5) was blij toen haar kamer op zolder klaar was. Zij kreeg er daar niks van mee. Heeft wel echt lang geduurd voor mijn gevoel, maar is gelukkig weer over. Hij slaapt ook overdag ineens weer heel goed. Soms zelfs weer twee slaapjes. Heb wel gehoord dat te weinig slaap overdag, slaapmoeilijkheden s avonds kan veroorzaken. Misschien toch nog een rustmoment aanbieden overdag? Het is een pittige tijd dan, heel veel sterkte!

één jaar geleden

Reactie op MarjolijnH

Mijn zoontje had dit met 1,5 jaar... Mijn man heeft veel bij hem geslapen, ...
Bedankt voor je reactie! Heb dit ook al geprobeerd om haar toch nog een dutje te laten doen, ze weigert dan ook om naar bed te gaan mocht ze wel het dutje doen sliep ze 1,5 en was het in de avond alsnog drama :( hoelang heeft dit bij u zoontje geduurd? En ging en het op een of andere dag wel gewoon weer goed om hem naar bed te brengen

één jaar geleden

Bedankt voor je reactie! Heb dit ook al geprobeerd om haar toch nog een dut ...
Hier echt wel dikke twee maanden elke avond horror 😖... Wou dat ik het rooskleuriger kon afschilderen 😔... En als hij dan al sliep na korte tijd hysterisch omdat hij in slaap was gevallen 😢.... Op een gegeven moment ging het een keer een avond goed, later nog weer een keer en zo langzaam ging het steeds weer vaker goed. Denk dat we na 4,5 maand zeiden dat hij weer goed ging slapen. Was een moeilijke tijd. Hopelijk duurt het bij jou niet zo lang!!

één jaar geleden

Volg! Want wij hebben precies hetzelfde. Ons zoontje wordt over 2 weken 2 jaar en sinds de geboorte van z’n broertje (9 weken geleden) is het drama. Hysterisch als ie naar bed gaat, wil alleen slapen als we bij hem blijven en wordt ook ‘s nachts overstuur wakker. We proberen van alles, maar niets helpt echt. En we hebben natuurlijk ook nog een baby… alle tips zijn welkom!

één jaar geleden

Wij hebben op een gegeven moment ervoor gekozen om na het bedritueel: tandenpoetsen, verschonen en omkleden, boekje lezen, kus en in bed. Bij hem op de kamer te gaan zitten lezen. Hij mocht gewoon even boos zijn, maar was niet alleen. Wanneer hij dan s nachts weer overstuur wakker werd, ging mijn man bij hem liggen. Maar goed, heeft lang geduurd hier, misschien zijn er snellere methoden, maar die ken ik niet 😅