Hoi mama’s
Ik hoop dat jullie mischien tips voor mij hebben want ik weet het echt niet meer en ik ben deze strijd helemaal zat
Me dochter gaat rond 20:00 naar bed dit ging voorheen zonder problemen! Legde haar in bed en ze ging slapen. Nu sinds een week of 2 word ze al helemaal hysterisch als ze nog maar door hebt dat ze naar bed moet. Heb al van alles geprobeerd. Bij haar blijven tot ze slaapt , gewoon even laten huilen. Maar sinds 3 dagen klimt mevrouw uit haar ledikant dus kan haar nu ook niet meer alleen daar laten, heb haar geprobeerd bij mij in bed te laten, gaat ze ook niet slapen. Ik heb een peuter bed aangeschaft. Wat denk je ? Loopt ze gewoon uit. Vorige was het zo erg dat het hele huis pas rond 2 uur sliep. Ik heb nog een andere dochter van 8 maanden die bij mij op me kamer slaapt in haar co sleeper. Dit kan gewoon niet meer. Ze houd het hele huis wakker!!!
Wat is er opeens toch gebeurd dat ze niet meer naar bed wil. Ze doet geen middagedutje meer en is gewoon hartstikke moe in de avond. Ik ben ten einde raad…..
Liefs mama van een peuter van 2