17 Reacties
3 jaar geleden
Hey, wat vervelend voor je. Is het inmiddels al geminderd? Misschien even je VK hierover bellen?
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Nee het wordt alleen maar erger. 🙈 Verloskundige zegt even paar dagen aa ...
Jeetje. Heb je nog kraamverband liggen? Ik ben ook bang voor mijn eerste menstruatie.
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ik heb iemand naar de kruitvat gestuurd voor kraamverband.. 🙈 T is echt he ...
Ben je ook duizelig?
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Nee verder geen gekkigheid gelukkig. Maar 't is gewoon zo gek dat 't na 4 w ...
Gelukkig. Houd dat wel voor jezelf in de gaten. Ik heb de afgelopen jaren veel bloed vergoten door endometriose, ik weet hoe je je nu voelt en het was heerlijk om 9 maanden menstruatie- en pijnvrij te zijn. Hopelijk valt je volgende menstruatie mee.
3 jaar geleden
Ik heb dat ook echt verveelend ik gebruik een ander soort tampons nu dan eerst misschien dat deze voor u ook werk o.b tampons pro comfort night super zitten 16 stuks in en dan kotex maandverband ❤
3 jaar geleden
Reactie op Joe joe
Mijn baby is nu 8 weken en ben nog niet ongesteld geweest? Hoe kan dat
Het verschild per persoon ik was het 4 weken na me bevalling en al volle 7 dagen best extreem terwijl me nicht na 8 weken ook nog niet ongesteld was geweest dat duurde ook veel langer terwijl we beide kv geven soms word je ook later ongesteld als je bv geeft 🤗
3 jaar geleden
Iemand hier ook die veel minder erg ongesteld is dan voor de zwangerschap? Ik was het eerst 8-10 dagen, veel bloed, veel buikpijn. Nu 4 dagen onderweg en het is al bijna weg, en totaal geen buikpijn?
En nog iets, mij. Tampon zakt vanzelf naar beneden.. had ik eerst nooit. Nu zal de gang ook wel niet meer zo smal zijn als voorheen, maartoch🤪 voor iemand herkenbaar?
3 jaar geleden
Ik ben gister ook ongesteld geworden. Ik bloed nog erger dan na de bevalling. Dacht dat ik de enige was😰
2 jaar geleden
Ik heb even een vraag denk dat het wel in deze topic past.
Jullie kennen allemaal dat zware beurse gevoel wel van onder na de bevalling. Ik ervaar dat gevoel telkens weer als in ongesteld ben.
Wel wat minder heftig maar toch pijnlijk
Hebben meer dames dat is het normaal.
Of moet ik toch maar eens een afspraak maken bij de huisarts
2 jaar geleden
Reactie op Een Klijne Nijntje
Ik heb even een vraag denk dat het wel in deze topic past.
Jullie kennen ...
Heb ik ook. Bij mij is een lichte blaasverzakking vastgesteld na de bevalling en ik vermoed dat tijdens mijn menstruatie mijn baarmoeder zwaarder is en het e.e.a. wat meer drukt ofzo. Ik heb het ook als ik nodig moet plassen. Heel irritant. Bekkenbodemoefeningen doen werd mij geadviseerd, om de klachten te verlichten. Je zou langs de huisarts of bekkenbodemfysio kunnen gaan. Alleen al ter "geruststelling" maar hou je verwachtingen m.b.t. herstel laag (dan kan het ook alleen maar meevallen). Succes!
2 jaar geleden
Vervelend dat jullie dat ook hebben maar het stelt me we een beetje gerust .
Zal op internet eens beken bodem oefeningen op zoekken.