22 Reacties

2 jaar geleden

Loopfiets? Daar gaan wij in ieder geval voor kijken =)

2 jaar geleden

Wij gaan een Wobbel halen

2 jaar geleden

Onze zoon krijgt een Bosch werkbankje 🤩

2 jaar geleden

Onze kleine is 29 december jarig we zijn heel makkelijk 1 kado voor z'n verjaardag hij snapt t toch nog niet dus hij krijgt dit jaar een elektrische auto waar die in kan rijden en dan hebben wr sinterklaas en kerst nog ook dan krijgt ie 1 simpel kadotje die staan dan ook al in de kelderkast

2 jaar geleden

Ik zat eerst al te denken aan een echte fiets met zijwieltjes, alleen twijfel ik omdat dat nog wel ff kan duren voordat hij daar wat aan heeft. Ik heb ook geen idee wat ik hem dan wel wil geven, dus ik volg even mee voor eventuele tips.

2 jaar geleden

Wij zijn bezig met een nieuwe kamer voor onze zoon. We zullen op die kamer wat spulletjes inpakken die die als cadeautjes kan uitpakken. Verder denken we aan een loopfiets of driewieler (maar loopfiets zou beter zijn). Een houten treinsetje en misschien wat andere houten speelgoed.

2 jaar geleden

Hij krijgt van ons een kinderkeukentje!

2 jaar geleden

Loopkar, fietsje met stang zodat je kunt duwen.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Zwil

Hij krijgt van ons een kinderkeukentje!
Hier ook! Hij speelt zo zoet met de keuken op kdv en bij vrienden dat ik zeker weet dat hij dat thuis ook gaat doen. Wil het hem eigenlijk zsm al geven 😂😂

2 jaar geleden

Reactie op RomyKc

Hier ook! Hij speelt zo zoet met de keuken op kdv en bij vrienden dat ik ze ...
Haha precies hetzelfde hier. Toevallig gister een hele mooie gescoord op mp. Staat nu op zolder. Moet me beheersen het hem al niet te geven 😉

VRIEND

2 jaar geleden

Vorig jaar hebben wij iets groots gegeven toen hij 1 werd, loopfiets. Nu gaan we voor want, wear, read. Een houten speelgoedje, winterjas en een boek. Nu nog kijken wat we voor Sinterklaas gaan geven 😂. Dit wordt denk ik iets kleins aangezien er van opa en oma’s ook genoeg deze kant op komt. 🥳

2 jaar geleden

Wij geven denk ik een mini trampoline met net hij is helemaal gek op trampolines en probeert dan ook te springen wat nog niet helemaal lukt 😂

2 jaar geleden

Reactie op tulpje24

Loopkar, fietsje met stang zodat je kunt duwen.
Voor als ze 2 worden??

2 jaar geleden

Heb al wat inspiratie. Ben in ieder geval aan het kijken voor een trybike.

2 jaar geleden

Ik denk dat wij ons zoontje een fiets geven, mn neefje kon met 2.5 zonder zijwieltjes fietsen dus hij zou al best wat kunnen oefenen

2 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Onze zoon krijgt een Bosch werkbankje 🤩
Ik vraag mij af of 2 jaar niet te jong is voor een werkbank? Onze kleine man speelt wel met speelgoed maar op zijn eigen manier

2 jaar geleden

Loopfiets 3 in 1 al gehad voor eerste verjaardag. Ben echt koos inspiratie loos. Hij vind autotjes leuk en alles wat kan draaien. Dus wieltjes. Speelgoed met draaifunctie. Iemans nog ideeën? Voor verjaardag

2 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Loopfiets 3 in 1 al gehad voor eerste verjaardag. Ben echt koos inspiratie ...
Een autogarage met lift waarmee je de autootjes omhoog kunt takelen. Een treinbaan.

2 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Loopfiets 3 in 1 al gehad voor eerste verjaardag. Ben echt koos inspiratie ...
Een aquaplay baan, al is dat meer iets voor de zomer

2 jaar geleden

Ik wil vooral iets wat we in de kast kunnen zetten😅 spelletjes ofzo...