Onze ukkies worden groot! Ik heb echter nog 0,0 idee wat wij hem dit jaar geven voor zijn verjaardag. Gelet op Sinterklaas wil ik als het even kan eind oktober/begin november het cadeau al binnen hebben.
Wij hebben een voorkeur voor een cadeau waar hij langer wat aan heeft. Vorig jaar kreeg hij een hape activiteitenkubus waar hij de komende jaren nog mee vooruit kan. Hebben jullie al iets bedacht?
Onze kleine is 29 december jarig we zijn heel makkelijk 1 kado voor z'n verjaardag hij snapt t toch nog niet dus hij krijgt dit jaar een elektrische auto waar die in kan rijden en dan hebben wr sinterklaas en kerst nog ook dan krijgt ie 1 simpel kadotje die staan dan ook al in de kelderkast
Ik zat eerst al te denken aan een echte fiets met zijwieltjes, alleen twijfel ik omdat dat nog wel ff kan duren voordat hij daar wat aan heeft. Ik heb ook geen idee wat ik hem dan wel wil geven, dus ik volg even mee voor eventuele tips.
Wij zijn bezig met een nieuwe kamer voor onze zoon. We zullen op die kamer wat spulletjes inpakken die die als cadeautjes kan uitpakken. Verder denken we aan een loopfiets of driewieler (maar loopfiets zou beter zijn). Een houten treinsetje en misschien wat andere houten speelgoed.
Hier ook! Hij speelt zo zoet met de keuken op kdv en bij vrienden dat ik zeker weet dat hij dat thuis ook gaat doen. Wil het hem eigenlijk zsm al geven 😂😂
Vorig jaar hebben wij iets groots gegeven toen hij 1 werd, loopfiets. Nu gaan we voor want, wear, read. Een houten speelgoedje, winterjas en een boek. Nu nog kijken wat we voor Sinterklaas gaan geven 😂. Dit wordt denk ik iets kleins aangezien er van opa en oma’s ook genoeg deze kant op komt. 🥳
Loopfiets 3 in 1 al gehad voor eerste verjaardag. Ben echt koos inspiratie loos. Hij vind autotjes leuk en alles wat kan draaien. Dus wieltjes. Speelgoed met draaifunctie.
Iemans nog ideeën? Voor verjaardag