8 Reacties

2 jaar geleden

Omstreeks 07.00 uur: ontbijt met ongeveer drie boterhammen en beker melk Omstreeks 10.00 uur: stuk fruit 12.00 lunch: twee boterhammen en water 16.00 uur: cracker, snoepgroenten, doosje rozijntjes oid 18.00 uur: avondeten en yoghurt Hier gaat alles behalve het avondeten er goed in. Speen heeft ze wel.

2 jaar geleden

Hier drinkt ze ook nog een fles met melk maar we zijn wel verminderd. In de ochtend tot 100 en dan eet ze tijdje daarna nog 1 boterham. In de avond krijgt ze 150. Misschien helpt minderen?

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Hier drinkt ze ook nog een fles met melk maar we zijn wel verminderd. In de ...
Ja we gaan nu stoppen met de ochtendfles... Eerst een boterham, en daarna/daarbij melk uit een bekertje

2 jaar geleden

Gaat hier wel goed met eten. 6.30 a 7.00 wakker -> wassen, aankleden en daarna 250ml melk+Brinta+ een beetje fruit erdoor 10.00 fruit 12.00 2 boterhammen 15.30 (of net hoe het uitkomt met slapen) een tussendoortje: ontbijtkoek, rozijntjes etc. 17.15 a 17.30 300 gram avondeten + vis/vlees en een klein toetje 18.30 naar boven voor bed Geen speen wel een duim. Hier ook eentje die zich nog niet altijd verstaanbaar kan uiten. Ik zeg dan dat hij het mag laten zien en dan gaat het goed.

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Hier drinkt ze ook nog een fles met melk maar we zijn wel verminderd. In de ...
Ja zou ook niet gelijk stoppen, als dat hem rust geeft, geeft jou ook rust en ieder geval dat moment geen gefrustreerd maar tevreden mannetje. Hier ook een meisje wat laatste paar weken geen brood eet sochtends, avond eten gaat goed gelukkig. Wat ik doe is boterham in aluminium folie doen en beetje dicht doen. Vervolgens na een uurtje ofzo dat geven, en dan eet ze het wel hier

2 jaar geleden

Misschien wat meer variëren ? Ik zou zo nu en dan ipv brood rond 12.00 een bordje 'pasta ' maken bijvoorbeeld met figuurvermicelli of fusilli. In een pannetje kook of nog beter stoom je wat groente en gehakt of kip. Desnoods even pureren en dan vermicelli erbij. Bijv.: spinazie blokjes uit diepvries en ricotta en wat parmezaanse kaas. Wortel , ui, en courgette en gehakt Broccoli etc. Lijkt een gedoe maar is zo klaar en ze vindt het hier heerlijk. Of wat stukjes gebakken ei met brood. Kan ook een periode zijn of kiezen of heeft hij ze allemaal al? Dat is hier het enige moment dat ze niet goed eet eigenlijk. Of misschien even afleiden met een boekje en dan wat hapjes erin doe ik ook nog wel eens. Succes!

2 jaar geleden

Ik denk dat dit echt fases zijn… Bij ons gaat het avond eten juist moeilijk nu. Soms eet ze nauwelijks iets.. 🤷🏼‍♀️ Het gaat vaak ook ineens weer over hier..

2 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ik denk dat dit echt fases zijn… Bij ons gaat het avond eten juist moeilijk ...
Dat zijn het idd... Nu is er alweer een week geen enkel probleem🤷