Hoi,
Hoe gaat het eten bij jullie?
Hier ziet (of zag) ons ritme er ongeveer zo uit:
6.30 wakker --> flesje melk met een filmpje
Daarna aankleden en naar beneden, even spelen
Rond 7.30/8.00 brood (1 snee, meer wil hij niet)
Rond 9.00/10.00 fruit
Rond 11.30 brood --> dan naar bed
Rond 14.30/15.00 wakker --> tomaatjes, komkommer, paprika
Rond 17.00/17.30 avondeten
19.00 flesje melk en dan boekje lezen en naar bed
Flesje melk vind hij heel fijn en geeft hem heel veel rust, vandaar dat hij dat krijgt. (Is gekolfde melk)
Nou is sinds een week of 2 het probleem dat hij steeds minder wil eten... Nu wil hij dus helemaal geen brood en fruit meer (fruit is hij echt dol op normaal gesproken)... Avondeten gaat wel redelijk goed.
Nou dacht ik dus hij zal s'ochtends vol zitten van zn melk, dus dan ga ik dat eens omdraaien... Eerst brood, dan fruit, en dan melk uit een beker ipv uit de fles... Maar het is dus echt drama, en hij houd het nu echt al dagenlang vol om niet te eten...
Hoe gaat het eten met jullie kids?
Verder heb ik het idee ook wel dat hij gefrustreerd is.. hij kan al heel goed praten, maar soms begrijp ik hem even niet, of weet hij niet hoe hij iets moet zeggen, en dan wordt hij zooooo boos en verdrietig, ik kan zijn struggles gewoon niet aanzien, echt zo sneu... Ik wil gewoon een gelukkig ventje, de hele dag door... Hij heeft nu meerdere momenten per dag dat ie echt niet weet wat hij met zichzelf aan moet... Op die momenten geeft de fles hem dan heel veel rust (hij heeft ook geen speen ofzo)... Maar die fles moet ik nu denk ik echt afscheid van nemen want die zorgt er nu dus voor dat hij niks anders meer wil