24 Reacties
één jaar geleden
Reactie op silvana1988
Nou bij mij zit ze soms 1,5 tot 2 uur tv te kijken en dan nog iPad misschie ...
Dat vind ik wel heel lang en veel. Blijft ze dan kijken? Mijn zoontje is na 20 minuten wel weer klaar en loopt dan weg om te spelen.
En ik vind zelf 15/20 minuten lang genoeg (om te koken) en dat mag hij niet elke dag. Het is meer uitzondering dan regel.
En hij mag alleen Nijntje kijken want dat is extreem traag. Pepa Pig vind ik al te snel bewegen enzo.
één jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Dat vind ik wel heel lang en veel. Blijft ze dan kijken? Mijn zoontje is na ...
Ja bij mij kijken ze ook niet constant ze loop er ook vaak van weg. En me zoontje vind het helemaal niet zo boeiend. Maar speelgoed zij ze op gegeven moment zo zat en dan gaan ze zich echt kapot erg vervelen en worden ze vervelend. Dan maar in de vakantie wat langer. Maar als ze gewoon school gaat dan kijk ze soms dagen niet dus ja k ben er niet zo moeilijk in.
één jaar geleden
iPad hebben wij niet, ook niet van plan om aan te schaffen behalve als ze het nodig gaan hebben voor school.
Er wordt hier niet veel tv gekeken, ze moeten maar lekker spelen. Soms in de ochtend een kwartiertje als ik mn andere kindje uit bed ga halen (baby 7mnd) of als zij een fles moet krijgen. Maar daarna is het ook echt over.
S'avonds voor het slapen mag hij op de bank een filmpje kijken en daarbij een flesje melk drinken (hij vind dat heerlijk om even rustig uit de fles te mogen drinken... Hij heeft geen speen en duimt niet, dus die fles mag hij van ons best nog hebben zolang hij dat fijn vind).
Dit tv moment is maximaal een half uur, maar vaak zelfs maar 10 minuten. Ligt eraan hoelaat het is... Als hij om 18u moe is dan rekken we de bedtijd eventjes met een filmpje zodat hij het red om na 18.30 naar bed te gaan