57 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dit zelf gemaakt voor mijn ouders 🥰

3 jaar geleden

Reactie op LindeB96

Als alles goed is op mijn 1ste echo donderdag geven wij aan onze ouders dit ...
Waar heb je het bedrukt? Vind hem echt leuk!

3 jaar geleden

Mijn oma is bijna jarig, kijken of ze de hint snapt🤷🏻‍♀️. Schoonouders heb ik een romper gegeven met bij elke opening waar het voor bedoeld is (arm, arm, been, been) met de tekst: oefenen tot december.. ze snapte het even niet maar toen kwamen de tranen🤗

3 jaar geleden

Ik heb ballonnen besteld met "hooray baby on the way". Die gaan we langs alle opa's en oma's brengen! Dan gaan we het de rest van de familie vertellen! Dit gaan we zondag doen, dan ben ik 11 weken.

3 jaar geleden

Hij is klaar!!! vanavond komen mijn ouders en schoonouders..... ben zo benieuwd!!!!! Vind t ook heel spannend.... nog even wachten!!!

3 jaar geleden

Hij is klaar!!! vanavond komen mijn ouders en schoonouders..... ben zo beni ...
Heel leuk!! Laat ons hun reactie weten 😍 Ik vroeg me af of je de echo foto’s in twee- of drievoud kan krijgen bij de verloskundige of gynaecoloog. Of neem je de echo foto terug na het geven van deze verassing? Beetje rare vraag misschien 🙈

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Heel leuk!! Laat ons hun reactie weten 😍 Ik vroeg me af of je de echo fot ...
Misschien kopiëren een idee?

3 jaar geleden

Ik had voor onze zussen en zusjes en opa’s & oma’s allemaal doosjes met ...
Hier nog zo 1 haha onze gezinnen oma en opa en wat vriendinnen weten het al straks met de 11 weken echo gaat we het naar buiten brengen en zodra we weten wat het word op social media 😋 zoooo moeilijk zo'n leuk geheim bewaren !

3 jaar geleden

Wij hebben het zo bekend gemaakt. Links is onze "overbuur dochter" van 10 en rechts onze dochter van 2.5 jaar. Ze groeien op met elkaar alsof ze zussen zijn dus vond het voor mezelf wel belangrijk om ook haar bij de bekendmaking te betrekken. Ze zegt ook, nu heb ik straks geen 1 extra zusje maar 2 of evt een broertje🥰

3 jaar geleden

Wij hebben het op deze manier aan onze ouders verteld op Moederdag!

3 jaar geleden

Dit weekend! Spannend!

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Heel leuk!! Laat ons hun reactie weten 😍 Ik vroeg me af of je de echo fot ...
Ik heb 5 foto's gekregen... dus heb voor elk schilderij 1, en geef er 1 aan mijn oma en die andere 2 hou ik zelf:) over een uurtje weten ze het!!! zo benieuwd

3 jaar geleden

Wij hebben het zo gedaan 😍

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Heel leuk!! Laat ons hun reactie weten 😍 Ik vroeg me af of je de echo fot ...
Mijn moeder pakte t schilderij uit, zag een nijntje en werd helemaal gek!!!!! Mijn schoonmoeder had het schilderij ook voor zich en die keek zo naar mijn gekke moeder dat ze vergat zelf haar pakje uit te pakken. Ze waren alle 4 aan het huilen, zo door het dolle heen!! was echt heel leuk!!!

3 jaar geleden

Zo hebben wij het aan onze ouders verteld

3 jaar geleden

Ik heb cupcakes gebakken, met roze en blauwe vulling. we gaan vanmiddag op de koffie bij onze ouders en als ze een hap nemen dan hoop ik dat ze de clou begrijpen!