27 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb geen box maar als die op de vloer zet en hij begint te jammeren laat ik hem ook weleens even mopperen waarna die vervolgens heerlijk zelf gaat spelen!
Ze hebben het nu al heel snel door dat wanneer ze jammert jij dr oppakt馃檲 en zelf spelen is ook af en toe goed moeten ze ook leren helemaal als de volgende kleine straks komt馃槄
Hoe gaat het met jou zwangerschap verder trouwens?馃槉
3 jaar geleden
Hier heb ik er echt een soort uitdaging van gemaakt om van de box een fijne, relaxte chill plek te maken. Met voldoende uitdaging. Maar het is inmiddels wel echt een rustplek. Actief spelen en kruipen doet meneer op de grond. Maar vaak na het wakker worden en voor het slapen speelt hij in de box. Zeker aan het einde van de dag wat langer. Soms wel een halfuur tot een uur. Als ik even mijn handen vrij moet hebben, laat ik hem soms wel even mopperen in de box, totdat ik klaar ben met hetgeen wat ik moet doen. Anders haal ik hem eruit en spelen we verder op de grond. Maar vaak vindt hij het wel prettig in de box. In de box liggen zijn knuffels, bijtspeeltjes en boekjes. Ook liggen er bakjes en een stoffen mandje waar hij zelf dingen in en uit kan halen. Dingen die herrie maken of waar mee gegooid moet worden, daarmee speelt hij op de grond 馃槉 Nog een tip: mijn kleine luistert graag naar luisterboeken in de box. Bijvoorbeeld van woezel en pip. Is heel rustgevend, ook voor mij 馃槄
3 jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Ik heb geen box maar als die op de vloer zet en hij begint te jammeren laat ...
Ja precies dan moet ze ook wel leren om dan even wat voor dr zelf te doen haha 馃槀
Voel me heel beroerd, maar niet anders verwacht had ik ook bij haar.
Heb gelukkig van de huisarts van die zetpillen gekregen voor de misselijkheid anders is het echt niet te doen.
Heb morgen echo en hopen dat alles goed is! Super lief dat je er naar vraagt 鉂わ笍馃檹馃徏馃檹馃徏
3 jaar geleden
Reactie op xx_cc
En met jou zwangerschap eindelijk al op de helft toch? Spannend!
Ja en soms zullen ze eventjes huilen bij de 1ste kan je gelijk oppakken dat gaat dan niet meer maar dan is de oudste ook al weer iets zelfstandiger en loopt misschien al lekker rond en zit al helemaal niet meer in de box waarschijnlijk.
Wel lekker makkelijk dat je alles gewoon kan laten staan馃檲
Ah wat vervelend dat je je zo voelt hopelijk is het na die 1ste trimester wat minder! Spannend hoor zo bijzonder om weer een echt persoontje in je buik te zien馃グ
Ja ik ben al over de helft 29+3 nu echt veel last van maagzuur en vermoeidheid doordat moeilijk slaap heb vandaag test gedaan of anti stoffen aanmaak omdat rhesus c negatief ben maar bij beide zwangerschappen was er niks aan de hand dus maak me niet te veel zorgen.
Vind het nu wel weer mega spannend hoor nu het einde al in zicht is hahah馃檲
3 jaar geleden
Reactie op xx_cc
Jaaa snap ik! Lekker veel je rust nemen dan moet het wel goed komen! 鉂わ笍
Z ...
Jaa moeilijk met 2 kinderen hahaha maar ik probeer zoveel mogelijk hun ritme gelijk te trekken zodat ze ook tegelijk slapen en ik dan tijd voor mezelf heb :)
Veel plezier morgen馃
3 jaar geleden
Reactie op Chayenneeexx
Hebben jullie nog de box op staan?
Ja want hij vindt het nog fijn om in de box te zijn. 馃檪
3 jaar geleden
Reactie op Chayenneeexx
Hebben jullie nog de box op staan?
Ja hier ook nog, ze speelt heel graag in de box
3 jaar geleden
Er ligt ook speelgoed in de boxlade die hij al zelf weet open te trekken.
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Hier trekt ze ook de box lade open om erin te gaan zitten en met het speelg ...
馃槃 Ik vermoed dat dat hier ook gaat gebeuren.
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Hier trekt ze ook de box lade open om erin te gaan zitten en met het speelg ...
Hier zit er niets in de lade want de lade kan niet open.. De box staat naast de bank.. Maar door een mis rekeninf moest die in de breedte staan ipv lengte.. Dus de lade zit tegen de bank aan 馃槀