31 Reacties
3 jaar geleden
Wel even op letten dat hier 1,7% alcohol in zit. Persoonlijk zou ik het om ...
Zit in alle producten van vsm toch?
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Oow dat is gek?!! Hmm.. lijkt me geen fijn idee voor een baby..
Mn kleine ...
Ja naar de huisarts gaan is altijd de beste optie als je het niet vertrouwt. Zeker als er veel overgegeven wordt en evt koorts erbij. Ze drogen snel uit die kleintjes.
3 jaar geleden
Zit in alle producten van vsm toch?
Zou goed kunnen. Ik heb nog niet alle producten bekeken, maar degene die ik gezien heb bevatten idd alcohol.
3 jaar geleden
Onze kleine was heel vaak ziek. De eerste dan. Die kreeg vaak xylo..... Neusspray mag je maar een week gebruiken en naar de buitenkant sprayen in de neus anders krijgen ze zere neusvleugels. Verder elk uur zoutoplossing of borstvoeding nog beter. En niet met babydoekjes neus afnemen. Gaat zeer doen gewoon een droog doekje en evt wat vaselina onder de neus. Hoger leggen in bed en badkamer in, 37 graden en dan in de wipstoel op de grond gewoon en dan halfuurtje. Gaat neusje los van.
3 jaar geleden
En die alcohol zou me niet druk om maken. De arts adviseerde dat toen ook want het 0,00 ngwat wat ze binnenkrijgen per keer. Dat doet niks zei ze.
3 jaar geleden
Ja naar de huisarts gaan is altijd de beste optie als je het niet vertrouwt ...
Arts zei gewoon uitzieken, en daarna heeft hij ook niet meer overgegeven gelukkig. Was gewoon echt een buikgriepje.. gisteren ging het al een stuk beter, alleen vandaag wil hij weer niet veel eten.. t is wat hardnekkig denk ik. Paps en mams zijn ook goed ziek geweest trouwens🤕 tja dat zal ook wel vaker komen met zo'n kleintje in huis🙈
Owja, even de dok gevraagd over die alcohol. Hij gaf aan dat het dusdanig weinig is dat het geen probleem is. Als het product speciaal voor baby's is dan zijn daar echt wel strenge regels voor
3 jaar geleden
Mijn dochtertje van 10 maanden heeft daar nu ook last van, ze kan helemaal niks binnen houden. Maar tot nu toe wel redelijk vrolijk en actief.
Alleen net koorts gekregen dus ik moet morgen de huisarts terug bellen. Vandaag langs geweest, en die zei ook uitzieken alleen moest het overgeven in de gaten houden en als ze koorts kreeg.
Huisarts gaf als advies die flesjes te halveren dus vaker en water met zakje ORS in doen voor tussen door als ze wel iets wou.
3 jaar geleden
Reactie op justsuusje32
Mijn dochtertje van 10 maanden heeft daar nu ook last van, ze kan helemaal ...
Aahh.. zo sneu om te zien he.. bij ons hielp het wel om steeds kleine beetjes melk te geven. Gewoon steeds flesjes van 60 of 90 maken en dan desnoods om de 5 a 10 minuutjes wat slokjes te geven.. hij heeft hier echt weer even op melk alleen geleefd maar het was uiteindelijk "gewoon" een buikgriepje. Toen hij weer wat beter was begon het bij ons🙈