21 Reacties
2 jaar geleden
Oké die laatste zin komt heeel raar over. K bedoel als je ouders bent hoevaak je nog sex heb🤣
2 jaar geleden
Had ik nog maar 3x seks perweek . Vriend zn libido is ver te zoeken omdat tie onzeker over z'n lijf is door overgewicht. Terwijl ik denk van Jezus ik vind je toch knap, lief, en of sexy ga maar door. Denk dat we hooguit 1x per maand seks hebben omdat ik daan vraag ga je mee "douche" anders zou t helemaal nooit meer gebeuren... en dan hebben wij nog maar een zoontje. Wordt er echt mega verdrietig en onzeker van
2 jaar geleden
1 soms 2 keer per week, relatie van 7jaar en 1 kind. Vind dit al meer dan zat.... voor mij hoeft het allemaal niet zo :') 3x klinkt voor mij als heel veel. Maar dit is sowieso iets heel persoonlijks, de 1 kan er geen genoeg van krijgen en voor de ander hoeft het helemaal niet.. tja lastig dus. Belangrijkste is dat je het niet tegen je zin in doet, en als je moe bent dan moet je dat ook kunnen zeggen en hij zou het moeten accepteren =)
2 jaar geleden
Reactie op BrittSi
1 soms 2 keer per week, relatie van 7jaar en 1 kind. Vind dit al meer dan z ...
Ja hij accepteert het dan wel,, maar merk wel dat die dan beledigd is omdat k te moe ben. Is soms best lastig
2 jaar geleden
Hangt echt van de periodes af. Soms zijn we alletwee gewoon doodop of heeft hij heel veellast van de pollen momenteel en andere momenten kunnen we van elkaar amper afblijven. Het is hier meestal ook niet dagelijks maar mijn partners libido is ook niet gigantisch hoog. Een gemiddelde zou inderdaad 2x per week zijn
2 jaar geleden
T staat bij ons op een heel laag pitje. Maximaal 1x per week... Ik merk wel dat onze relatie echt niet meer is als vroeger...
Ik ben in zijn ogen echt mama ipv z'n vriendin heb ik het idee.. en hij is echt vader, die moet veel en hard werken om geld te verdienen... Sinds onze zoon er is is m'n vriend zzp'er geworden en werkt 6 volle dagen, inclusief de avonden tot 21u... Alleen met avondeten is hij een half uurtje ongeveer thuis..
M'n vriend gaat personeel aannemen binnenkort (heb ik duidelijk op aangedrongen), en ik hoop dat wanneer hij wat meer thuis is, iig de avonden, dat het dan wel weer goed komt.
Soms heb ik het idee dat we uit elkaar groeien😢 (en onze 2e is net geboren, dus de gebroken nachten helpen ook niet mee... En ik ben soms al naar bed voor m'n vriend thuis is)
2 jaar geleden
Nou nu even 0. Hahahaha! Zwanger van de 2e en totaal geen puf voor. En als ik dat wel heb, heeft hij het niet.
Voor ik zwanger was 1x in de week en toen we voor een 2e kindje besloten te gaan waren we net konijnen 🫣🙈😂
Zo gaat dat in een jaar tijd🤣
2 jaar geleden
Wij willen ook graag dagelijks, helaas is onze jongste dochter niet zo’n held met slapen, dus dan wordt het bij ons vaak 3/4 x per week… soms iets minder en soms iets meer… ik ben nu ook zwanger van de derde dus ben blij dat het nog ff kan… wie weet hoe het straks is met 3 kids😬