Hoi,
Hoeveel tandjes hebben jullie kids?
Mijn zoontje heeft nu 4 boven tanden en 3 ondertanden... Dat was het..
Zijn nichtje van 1 maand jonger heeft al een compleet gebit, echt al lang ook haha.. scheelt zoveel.
Ik denk vooral: wat er nu nog niet is bederft iig ook niet haha.. maar hij is denk ik wel echt laat met tanden krijgen😅
Die van ons hoeft alleen z'n achterste kiezen nog boven en onder. Momenteel komen ze onder door, wat een ellende 😣 van alle andere tanden en kiezen geen last gehad, maar deze... Volgens mij is het ook deels erfelijk bepaald of ze snel doorkomen of niet.
2 kiesjes + 4 snijtanden zowel boven als onder
Ik mis wel stiekem z'n tandvleesjes. Hij kon daarmee zo lief op m'n vingers knagen, maar nu voelt het alsof ik m'n vinger in een puntenslijper steek😓
Hier zijn we de grootste verliezer denk ik. Mn ene dochter heeft alleen 2 ondertanden en de andere dochter heeft 2 onder en 2 boven. Beide kregen pas na hun eerste verjaardag eerste tandjes.
Zijn wel extreem vroeg geboren. Maar goed, nu zijn bijna 17 maanden, gecorrigeerd 14 dus had ik wel meer tandjes verwacht. Maar kan de tandjes er niet uit toveren.
Een voordeel we hebben nog bijna nooit last van tandjespijn gehad. 🤪
Mijn zoontje heeft ook al heeel lang 3 onder en 4 boven.
Regelmatig denken we dat er vast een tandje komt omdat hij kwijlt, bijt, etc maar nope.. nog niks verder.
Okee, bedankt voor je informatie, ik dacht namelijk dat het wel een wedstri ...
Soms krijg je dat gevoel wel. Wedstrijdje wie het eerst loopt, zelfstandig uit een beker kan drinken, voor het eerst boe bij het zien van een koe roept. 🙈😊
Hier 4 ondertanden en 4 boventanden en 2 kiesjes boven en 1 kiesje onder.
Ze kreeg wel pas haar eerste twee met 11 maanden. En toen heel lang niks en toen ineens binnen een paar weken deze allemaal.
Alle tandjes en de eerste 4 kiezen. Voor nu dus alles en iets meer dan ze zou moeten hebben. Andere kinderen waren ook altijd erg vroeg en allemaal vlak na hun 4e verjaardag begonnen met wisselen