5 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook en ik vind dat echt heel erg, ik probeer het te negeren om hem te laten zien dat hij daardoor geen aandacht krijgt en nu word het minder… het is een fase zei me vader

2 jaar geleden

Die van mij doet het als hij zn zin niet krijgt zet hem eerst na 3 x waarschuwen in de box doet hij het dan nog gaat hij naar zn kamer

2 jaar geleden

Hier doen onze zoons het ook. Soms als ze moe zijn, maar soms ook 'gewoon'. Ik weet niet zo goed waarom.. ik zeg vaak wel dat ze moeten stoppen en haal ze desnoods weg bij de muur. Ik hoop dat het een fase is, het kan niet fijn zijn voor ze.

2 jaar geleden

Heeft mijn zoontje eigenlijk alleen met ons bedhoofdeind. Het schijnt ook te kunnen komen door prikkelverwerking. Ik leg er sindsdien wat voor en hebben een nieuw avondritueel. In het begin deed hij veel moeite om er toch bij de komen, maar zodra hij nu ziet dat ik er wat voor leg doet hij geen moeite meer.

2 jaar geleden

M'n zoontje doet dat heel soms. Het lijkt dan alsof het hem om het ritme gaat. Daar wordt hij rustig van. Denk dat het idd prikkelverwerking is, even de rust zoeken. Dreumesen zijn gewoon nog niet zo goed in dingen op een normale manier verwerken;)