16 Reacties

3 jaar geleden

Ja heb ik ook! Ik zet nu de babyfoon gewoon in de douche, dan kan ik tenminste ontspannen douchen haha 😊

3 jaar geleden

Haha, van de week heb ik hier over gelezen 😂 fantoom huilen. Het schijnt heel normaal te zijn dat we dit hebben. Mijn vriend en ik hebben het allebei ook 😂

3 jaar geleden

Hoi, Ja hier ook een mama die dat heeft!! Haha dus je draait niet door of wij beide wel haha

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Elke keer de douche uit om even goed te luisteren🙈 Nu neem ik de babyfoon mee, dat geeft wel rust

3 jaar geleden

Ja dit "hoor" ik ook altijd terwijl ze niet huilt.

3 jaar geleden

Ik had het laatst zelfs toen ik thuis aan het werk was. Hoorde gehuil, terwijl hij niet eens thuis was maar bij de opvang 😂🙈

3 jaar geleden

Ik neem daarom de babyfoon mee. Of ik zet mijn zoontje in een wipstoel in de badkamer als hij wakker is

3 jaar geleden

Ik heb het zelfs op het werk

3 jaar geleden

Yep... babyfoon mee de badkamer in. Altijd als ik net mijn haar in de shampoo heb, hoor ik gehuil. Soms is het echt zo, maar vaak niet en zit het tussen mijn oren... hahaha

3 jaar geleden

https://wij.nl/blogs-mama/fantoom-huilen-je-kind-horen-huilen-in-je-hoofd-zonder-dat-hij-huilt?fbclid=IwAR2f848oGQo8eCUhjOC8zibNb14US3jnh_IoQwSr5xgfpuznwasIxI4LlaQ

3 jaar geleden

Hoe doen jullie dit nu als je ‘s ochtends wil douchen en je baby is wakker?

3 jaar geleden

Reactie op mbw90

Hoe doen jullie dit nu als je ‘s ochtends wil douchen en je baby is wakker? ...
Ik wacht tot haar ochtend dutje. Maar ik douche meestal savonds

3 jaar geleden

Reactie op mbw90

In douche dan of samen, of tijdens het ochtend slaapje. Dan zet ik de babyfoon in de badkamer

3 jaar geleden

Reactie op mbw90

Als ze niet slaapt zet ik haar ledikant in de badkamer 😂 of we hebben ook zo’n loopstoel, dan zet ik haar daarin in de badkamer

3 jaar geleden

Reactie op mbw90

De slaapkamer van onze dochter zit naast de badkamer dus als ik allebei de deuren open laat hoor ik haar. Ik zet haar gewoon zittend in bed met wat speelgoed. daar vermaakt ze zich wel even 10 minuten mee 🤭

3 jaar geleden

Reactie op mbw90

Ik zet hem meestal in de badkamer op zijn verschoonkussen of in zijn badje op de grond met wat speelgoed, kunnen we ondertussen kiekeboe spelen