12 Reacties

vor 2 Jahren

Zal qls ik jou was s op vinted kijken

vor 2 Jahren

Wij merken nu bij opa en oma dat hij de treinbaan erg leuk vindt, vandaar dat die ook op ons decemberlijstje staat. Op mijn werk (kdv peutergroep) merk ik dat de peuters er echt gek op zijn. Hoe meer treintjes ook hoe beter.

vor 2 Jahren

Reactie op LMR

Wij merken nu bij opa en oma dat hij de treinbaan erg leuk vindt, vandaar d ...
Super leuk om te lezen! Dan gaan wij die ook op het lijstje zetten, met een paar uitbreidingen. Dank voor de reactie 馃槃

vor 2 Jahren

Mijn zoontje wordt ook december 2. Speelt nu al heel leuk met de houten treinbaan. Echt een aanrader!

vor 2 Jahren

Een treinbaan is super leuk, mijn zoontje van bijna 2 vind het geweldig. Ze hebben bij de ikea ook een hele mooie treinbaan en uitbreiding zag ik laatst.

vor 2 Jahren

Ons zoontje speelt er ook graag mee. In oktober of november hebben ze deze ook vaak bij de lidl die is iets uitgebreider en leuk geprijsd

vor 2 Jahren

Ikea heb leuke trein banen voor een goede prijs!

vor 2 Jahren

.

vor 2 Jahren

Je kunt bijna alle houten treinbanen met elkaar combineren als je een beetje een standaard baan koopt zoals die van hema en ikea bijvoorbeeld

vor 2 Jahren

Ons zoontje krijgt die ook voor z'n verjaardag. We hebben bakken vol bij de kringloop gevonden, scheelt een hoop geld.

vor 2 Jahren

Onze zoon vind de treinbaan sinds 2 maanden echt geweldig! Ik heb 2 ikea sets, dan heb je best een goede hoeveelheid. 1 set is wat weinig

vor 2 Jahren

Mijn zoontje speelt er super veel mee op het kdv.