8 Reacties

3 jaar geleden

Je kleine heeft je vast erg gemist. Doen kindjes wel vaker op de opvang waar ik werk. Sommige willen niet mee, sommige huilen wanneer ze mama of papa zien. Ik zou mij niet zo druk maken. Je kan vragen hoe de dag was en of je kleine dat vaker doet? Ik snap je gevoel wel hoor, mijn kleine wilde laatst niet met de juf mee naar binnen.

3 jaar geleden

Ja, dacht waar komt dit ineens vandaan? Hij was gewoon lekker aan het spelen. Hij ziet mij en komt kruipend/huilen naar raam toe. Volgens leidsters ging het overdag prima.

3 jaar geleden

Ik werk ook bij de opvang. Ik zie soms tranen bij het afscheid nemen, maar echt waar, binnen 2 minuten is het over. Bij het ophalen zie ik soms ook tranen, zeker rond de leeftijd van jouw kindje.. heel normaal 'gedrag', je kindje wil gewoon zo snel mogelijk naar je toe, hij komt in de fase waarin hij beseft dat je weg gaat en ook weer terug komt.

3 jaar geleden

Onze dochtertje deed dat ook zodra ze me zag, terwijl ze gewoon lekker aan het spelen was. De leidster zei dat het soort van ontlading/blijdschap was. Klopte ook, want zodra ik haar vast had was ze weer aan het lachen 😊

3 jaar geleden

Die van mij gaat al maanden naar het kdv. En sinds kort doet ze hetzelfde. Ze wil dan gewoon meteen naar mij toen als ze me ziet. Niks mis mee.. Werk zelf op een babygroep, zie het daar ook regelmatig gebeuren..

3 jaar geleden

Reactie op Ien82

Onze dochtertje deed dat ook zodra ze me zag, terwijl ze gewoon lekker aan ...
Idem hier! Vond het wel schattig 😜

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Idem hier! Vond het wel schattig 😜
Ja ik ook, ik had echt zoiets van: aaaah kom maar naar mama hoor 🥰😂

3 jaar geleden

Reactie op Ien82

Ja ik ook, ik had echt zoiets van: aaaah kom maar naar mama hoor 🥰😂
Ahh oké. Nou, dan hoef ik mij geen zorgen te maken, was even zo van huh? Geen grote smile, maar huil hoofdje? What’s wrong???