157 Reacties

3 jaar geleden

De tijd vliegt niet normaal snel. Ik ben er ook een beetje over aan het nadenken, maar bij ons is vooral de dag een twijfel, wanneer gaan we het vieren? December is altijd een drukke maand en ze is 6 december officieel jarig.. Ik heb alvast wel een lijstje voor cadeauwensen aangemaakt via lijstje.nl

3 jaar geleden

Voor mij op 5 december geboren tweelingen , ga ik mickey en minnie mouse feestje houden. Ben nu al aan het zoeken naar idee毛n. Assortiment is heel erg breed op alie wat het zo moeilijk maakt om gelijk een keuze te maken.

3 jaar geleden

Wij gaan een week voor zijn 1e verjaardag een cake smash doen. En het hele huis wordt van binnen en buiten versierd. We vieren het in 2 gedeeltes. 1 groep kan sochtend en 1 groep smiddags dit ivm de ruimte. Voor zijn verjaardag vragen wij cadeaubonnen of geld zodat we daar 1 duur cadeau van kunnen halen. Dan worden er ook geen dingen dubbel gehaald

3 jaar geleden

Ik heb al een cadeaulijstje gemaakt. En ben nu bezig voor traktatie voor de opvang heb al wat verzonnen dus even kijken of het er nog is vrijdag. Ik heb under the sea thema we gaan het 4 dec vieren hij is 8dec jarig

3 jaar geleden

Reactie op Madolyn

Ik heb al een cadeaulijstje gemaakt. En ben nu bezig voor traktatie voor de ...
Dat cadeaulijstje maken vind ik persoonlijk nogal lastig. Maar ik zal er ook eens voor gaan zitten. Wat vragen jullie zoal?

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Dat cadeaulijstje maken vind ik persoonlijk nogal lastig. Maar ik zal er oo ...
Www.Lijstje.nl/Devon2020 Dan kan je kijken wat ik heb gevraagd

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Wij gaan een week voor zijn 1e verjaardag een cake smash doen. En het hele ...
Ohw dat is ook gaaf. Kost hier 145 euro inclusief foto's en keuze uit een garderobe van de fotograaf. Naar de opvang gaat onze dochter niet, omdat ik niet werk. En thema hebben we ook nog niet bedacht. Nog veel te doen dus.馃槈

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Wij gaan een week voor zijn 1e verjaardag een cake smash doen. En het hele ...
Dat is ook een idee kadobonnen of geld. Maar ja opa en oma willen toch liever een kado geven

3 jaar geleden

Oei totaal nog niet mee bezig haha. Maar het stukje cadeaus vind ik nu al lastig. Wat vraag je.. goed om alvast over na te denken Ja.

3 jaar geleden

Ik maak een lijstje met dingen die ik voorbij zie komen voor onze zoon. Wij zijn alleen bang dat corona weer alles op slot gooit tegen die tijd en dat we het klein moeten houden ...

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Dat is ook een idee kadobonnen of geld. Maar ja opa en oma willen toch liev ...
Maak je voor opa en oma een klein lijstje waar ze uit kunnen kiezen en dan bij elke opa en oma weer iets anders op het lijstje zetten

3 jaar geleden

Bij onze oudste gaan we tot dusver altijd op haar verjaardag zelf een uitstapje maken, omdat ze midden in de zomervakantie jarig is. Dat wil ik bij de jongste ook gaan doen. Voor de rest gewoon een feestje met familie en vrienden en hun kinderen voordat iedereen op vakantie gaat (al was dat met corona steeds erg lastig en hadden we een aardig overprikkeld kind omdat we het bezoek gespreid hadden en ze dus heel veel 'feestjes' en cadeautjes had). Qua cadeautjes hou ik gedurende het jaar een verlanglijstje bij en dan geven mensen meestal door wat ze kopen, zodat we geen dubbele dingen doen.

3 jaar geleden

Ik ben er ook wel mee bezig en vond dat eigenlijk idioot omdat het nog zolang duurt maar lees dat ik dus niet de enige ben 馃帀 Waar ik aan zat te denken is hoe doe je het dan met de slaap van je kindje? Visite eromheen plannen denk ik? Word wel krapjes qua tijd de misschien veel voor de kleine dan.

3 jaar geleden

Bij onze oudste gaan we tot dusver altijd op haar verjaardag zelf een uitst ...
Dit vind ik een tof idee. Het valt op donderdag dit jaar, dus iets leuks doen die dag en t weekend lekker visite :)

3 jaar geleden

Hier hou ik al een poosje een lijstje bij via lijstje.nl wat k leuk vind voor der. Denk dat ik de verjaardag zaterdagmiddag wil houden na het middagslaapje en dan met de opa's en oma's blijven eten of allemaal ofzo. En cake smash lijkt me erg leuk om te doen en een thema misschien Duurt nog even gelukkig

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ik ben er ook wel mee bezig en vond dat eigenlijk idioot omdat het nog zola ...
Ik denk dat wij dr verjaardag vieren vanaf 3uur smiddags op een zaterdag, ze is op een maandag jarig en visite dan laten mee eten

3 jaar geleden

Nog meer kindjes op een feestdag geboren? Ik weet echt nog even niet hoe ik het moet gaan doen allemaal haha

3 jaar geleden

Reactie op Newgirl90

Nog meer kindjes op een feestdag geboren? Ik weet echt nog even niet hoe ik ...
Ja 2e kerstdag... Kzie nu pas hoe de dagen vallen 馃樁 niet handig

3 jaar geleden

Reactie op Newgirl90

Nog meer kindjes op een feestdag geboren? Ik weet echt nog even niet hoe ik ...
Niet op een feestdag wel 2 dagen voor 5 december

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ja 2e kerstdag... Kzie nu pas hoe de dagen vallen 馃樁 niet handig
Mijn vader is jarig met kerst. Mensen komen evengoed op visite. Ze vertrekken alleen weer om optijd te gourmetten馃槃