157 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Newgirl90

Nog meer kindjes op een feestdag geboren? Ik weet echt nog even niet hoe ik ...
1 dag na sinterklaas (6 december) december is sowieso een lastige maand

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ja 2e kerstdag... Kzie nu pas hoe de dagen vallen 馃樁 niet handig
Hier ook hihi. Valt niet echt ideaal..

3 jaar geleden

Wat geven jullie je kind voor cadeau als het 1 jaar wordt? Dat vind ik lastig.. wat geef je als ouders...

3 jaar geleden

Wat geven jullie je kind voor cadeau als het 1 jaar wordt? Dat vind ik last ...
Wij denk ik een schommel. Maar ben er nog niet over uir

3 jaar geleden

Reactie op Newgirl90

Telt oudjaar ook? 馃槈 We willen haar verjaardag graag vieren met familie, maar dat hoeft voor ons zeker niet perse op de dag zelf. Kan een weekje erna ook prima. De dag zelf is speciaal voor ons, als gezinnetje terugkijken en vooruit dromen 馃グ We denken om misschien kort op vakantie te gaan, als corona meezit. Wij hebben een wobbel gekocht als cadeau voor onze kleine meid. We vinden het vooral leuk als mensen zelf iets willen geven, maar als iemand om cadeautips vraagt hebben we: - eigen bordje/bekertje - gegraveerd besteksetje (eigenlijk pas voor later, maar vind dit zo leuk! Had ik als kind ook 馃榿) - schommel - voorleesboeken - dingen om haar speelhoekje in de huiskamer af te maken (waar nu nog de box staat willen we straks een speelkleed met tipi of poef of lekkere kussens) Loopfietsje en wheelybug staan al klaar, anders had ik die gevraagd.

3 jaar geleden

Ik wil heeel graag de kist uit toy story geven, het probleem is die moet gemaakt en geschilderd worden. Voor het schilderen heb ik een oud klasgenoot gevonden die dat kan maar de kist zelf... word nog een uitdaging

3 jaar geleden

Reactie op Newgirl90

Ons zoontje is eerste kerstdag geboren. Ik heb echt nog geen idee wat we gaan doen met zijn verjaardag en of we het eerste kerstdag vieren met iedereen of dat we een andere datum prikken.

3 jaar geleden

Wij geven een vtech babywalker

3 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

Wij geven een vtech babywalker
Dit dus

3 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

Dit dus
Mijn vrienden hebben dit een onze dochter vind dit nu al geweldig, al kan ze er nog niet mee lopen.

3 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

Dit dus
Die staat ook op ons lijstje. Lijkt me erg leuk

3 jaar geleden

Telt oudjaar ook? 馃槈 We willen haar verjaardag graag vieren met familie, ma ...
Ha ja, dat plan heb ik ook. Gebruik de hoek waar de box staat nu ook niet! Ik heb zo'n ouderwetse tafelstoel die je uit elkaar haalt en anders neerzet en dan heb je een tafeltje met een stoeltje. Box activiteiten kleed aan de muur en tadaa, speelhoekje Maar goed dat is nog toekomstmuziek hehe. Ik ga het denk ik heel klein houden. Ze is nog zo klein dus voor haar hoef ik het niet te doen. En ze is snel overprikkeld met bezoek. Cake smash heb ik zelf ook gedaan (fotografisch bewijs van) en dat leek mij altijd heel erg leuk, dus wie weet. En qua cadeaus.... Mijn ouders mogen een fleece speelkleed geven, wij geven de Duplo trein met cijfers en mijn schoonouders een loopfietsje. Meer niet. Ik weet nog van toen mijn neefje 1 jaar werd, toen kreeg hij heel veel cadeaus, wel een stuk of 10, 12. Zoiets. En hij was helemaal enthousiast toen hij wat open maakte en dat cadeau zag en daar wilde hij mee spelen. Maar ja er waren nog meer cadeaus en die moesten ook allemaal open gemaakt. Je zag echt aan hem dat hij het gewoon niet leuk meer vond. En mijn dochter lijkt qua gedrag best wel op hem dus niet te veel cadeautjes 馃榿. Cadeaubonnen is dan wel een heel goed idee, kun je opsparen voor wat groots. Iedereen kan wat geven dan zonder dat Je baby overladen wordt 馃憤馃徎.

3 jaar geleden

Ik vind dit ook zo leuk馃 maar dan denk ik. Zou ze er echt wat mee doen

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Opeten waarschijnlijk 馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Opeten waarschijnlijk 馃ぃ
Hahahaha ja dat sws Maar ik ben zo gek op flamingo's 馃き

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Die is zoooo fout dat ie cool is!! 馃槂馃槂馃槂

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ik zou hem gewoon kopen je weet het sowieso niet of je kind hen links laten liggen of er veel mee gaat spelen. Ik heb al zoveel dingen die we niet gebruiken of waar hij niet naar omkijkt

3 jaar geleden

Ik heb een cake smash fotoshoot gepland staan. Verder nog niet zo mee bezig!

3 jaar geleden

Up

3 jaar geleden

Ben een lijstje met kadootjes aan het maken op lijstje.nl