157 Reacties
3 jaar geleden
Wat is een beetje een gebruikelijke traktatie voor de opvang? Voor de hele kleintjes? Ik vind het zo moeilijk! Ik wil graag iets leuks maken, maar ben en niet zo creatief en ik vind het lastig wat die hele kleintjes mogen hebben.
3 jaar geleden
Reactie op Madolyn
Ik ga waterflesjes bedrukken met de kindjes hun naam
Niet lullig bedoeld maar meer om je op iets te wijzen, ik gooi dat soort spul meteen in de prullenbak. Vaak is het namelijk goedkope uit China bestelde meuk dat kankerverwekkende stoffen bevat. 😬🙈🙈🙈
3 jaar geleden
Reactie op MamaI2020💙
Wat is een beetje een gebruikelijke traktatie voor de opvang? Voor de hele ...
Bij action hebben ze traktatie zakjes. Daar wil ik een bellenblaas indoen en iets van een babyproef koekje ofzo. Niet te ingewikkeld. Het wordt toch in elke luiertas gepropt en niemand die weet welk kind er jarig was
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Ik ga denk ik iets leuks maken met fruit
Wel even navragen of dat mag ivm de coronamaatregelen. Hier op de psz en de scholen mag je geen zelfgemaakt eten uitdelen (wel bijvoorbeeld een mandarijn/banaan in schil).
3 jaar geleden
Wel even navragen of dat mag ivm de coronamaatregelen. Hier op de psz en de ...
Was inderdaad van plan tegen die tijd te informeren of er nog regels zijn voor traktaties. Persoonlijk vind ik dit wel een van de meest onzinnige corona maatregelen, niet om daar hier een discussie over te starten overigens.
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Was inderdaad van plan tegen die tijd te informeren of er nog regels zijn v ...
Klopt en het maakt het er niet echt makkelijker op om met een 'verantwoorde' tractatie te komen. Meestal kom je dan uit bij krentjes of ander gedroogd fruit 🤷🏻♀️
3 jaar geleden
Reactie op Madolyn
Ze komen niet van ali vandaan ofzo hoor deze is vanmezelf
Dat ziet er prima uit! 🙂
3 jaar geleden
Reactie op Madolyn
Ja voor die kleintjes heb ik een kleiner formaatje hoor 🤣
Lief dat je dat allemaal regelt!
Ik moet er nog over nadenken. Vind het maar lastig... 🙈
3 jaar geleden
Reactie op MamaI2020💙
Wat is een beetje een gebruikelijke traktatie voor de opvang? Voor de hele ...
Maak het jezelf vooral niet te moeilijk. Denk aan een danoontje, een knijpfruitje, een pakje baby koekjes.. in een leuk papiertje of zakje met hoera .. 1 jaar! Ofzo
je houdt toch wel het verschil in leeftijd en dat die en die en die dit nog niet eten / die ouders dat niet geven..
3 jaar geleden
Voor de leidsters.. tja.. dat weet ik ook niet zo.. chocolade, zeep enzo krijgen zij (wij) heeeeel vaak. Altijd blij mee, maar m’n zeepvoorraad is nu wel flink gevuld zeg maar 😅
3 jaar geleden
Dank voor alle vele reacties! Inderdaad mijn zoontje zit ook op een groep van 0-2 jaar dus zit je ook met alle leeftijden en ik wist inderdaad ook van de maatregelen. Maar er zitten zeker wat tips bij waar ik wat mee kan! 😊
3 jaar geleden
Reactie op Madolyn
Www.Lijstje.nl/Devon2020
Dan kan je kijken wat ik heb gevraagd
Staan echte leuke tips tussen.. maar oprechte vraag. Hoeveel mensen nodig je uit? Als er 10 genodigden komen en ze strepen alle 10 iets van speelgoed van de lijst.. hoeveel speelgoed heeft een kind dan wel niet aan het einde van de dag…