16 Reacties

3 jaar geleden

Oh wat vervelend! En de luier omkeren al geprobeerd?

3 jaar geleden

Nou ik heb omgedraait alles... andere merk luiers... ik heb nu een luier en daarover een pamper dat gaat nu 2 nachten goed😜

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 11 maanden slaapt ook graag op z'n buik en had hetzelfde probleem. Sinds ik luierbroekjes (pants) van kruidvat gebruik in de nacht gaat het nu gelukkig altijd goed. Ze absorberen een stuk meer dan een gewone luier.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje had het ook vaker wel dan niet met de luiers van de Etos. Overdag allemaal prima, maar in de nacht idd regelmatig nat aan de voorkant. Doe nu voor de nachten Pampers baby-dry aan, gewoon haar eigen maat en nu is het nog maar zelden nat. Als het nat is, komt dat meestal omdat ik de plakkers niet op gelijke hoogte heb vastgemaakt. Misschien ander merk luiers voor de nacht gebruiken?

3 jaar geleden

Hier helpt het om snachts luierbroekjes te gebruiken

3 jaar geleden

Ze slaapt hier ook veel op haar buik en voor de nacht helpen ook de luierbroekjes (pampers), deze sluiten mooi aan rondom en neem goed op.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ze slaapt hier ook veel op haar buik en voor de nacht helpen ook de luierbr ...
Hier inderdaad ook luierbroekjes Pampers Baby Dry voor in de nacht, gaat eigenlijk altijd goed

3 jaar geleden

Ik heb een gouden tip! De luiers van Rascal en Friends. Wij hadden ook elke ochtend hetzelfde probleem. Zijn vaak in de aanbieding;-)

3 jaar geleden

Reactie op Catharina89

Hier inderdaad ook luierbroekjes Pampers Baby Dry voor in de nacht, gaat ei ...
Isbdat speciaal de night edtion?

3 jaar geleden

Reactie op Catharina89

Hier inderdaad ook luierbroekjes Pampers Baby Dry voor in de nacht, gaat ei ...
Wij hebben de nappy pants alleen deze is zeer moeilijk te verkrijgen in maat 4 dus nu premium protection.

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook altijd luierbroekjes van pampers (verschillende varianten). Bij ons was t ook elke nacht feest met hele (bed)verschoonfeestjes. Nu toen we twee luiers aan, een gewoon en een achterstevoren eroverheen. Die buitenste komt nog geen druppel urine in, maar zorgt er blijkbaar wel voor dat de boel wat beter afgesloten wordt. Bij de eerste verschoonronde krijgt ze dan gewoon de buitenste luier opnieuw aan. Hoor overigens goede verhalen van wasbare luiers. Wilde er misschien eens aan beginnen om te proberen in de nacht. Verschillende websites bieden gratis advies (zeggen ze) maar tot op heden heeft nog niemand op mijn vraag gereageerd. Iemand van jullie goede ervaringen met bepaalde (online) winkels??

3 jaar geleden

Ik gebruik luierbroekjes van Kruidvat merk. Wel maat 5 (overdag gewone Kruidvat luiers maat 4). Gaat tot nu toe heel goed, en de kleine slaapt langer dan 12u door zonder door te lekken. M'n zoontje slaapt op z'n buik met z'n billen in de lucht haha

3 jaar geleden

Dank allen voor de tips! Ik ga eens wat proberen :)

3 jaar geleden

Hier werkte helemaal niks, luier andersom, verschillende merken in verschillende maten. Vorige maand was ik het zat en ben ik een maat 5 luierbroekje over haar normale maat 4+ luier gaan doen. Ze draagt nu dus 2 luiers in de nacht. Geen enkele natte nacht meer gehad 🥳

2 jaar geleden

Hier het zelfde verhaal, na veel geprobeerd te hebben zijn wij uitgekomen op eerst een nappy pants achterste voren en daaroverheen een luier gewoon aan en die goed strak trekken. Dit gaat bij mij goed met pampers maar ook met kruitvat eigen merk

2 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Wij gebruiken ook altijd luierbroekjes van pampers (verschillende varianten ...
Yes! Wij gebruiken elke nacht een Anavy Maxi XL met een wolbroekje erover. Nu een half jaar denk ik. Werkt top! Onze jongen slaapt ook op zn buik en plast heel veel. Voor echt goede tips kun je Luierhuis volgen op Insta. Er is ook een post over nachtluiers.