4 Reacties
2 jaar geleden
Nee ik denk dat het mindere eten niet zo’n kwaad kan voor eventjes.
Ik zou denken even goed de plasluiers in de gaten houden voor nu.
Mijn ervaring hier is dat als ze het niet wil, het er niet in gaat.
Het enige wat er hier altijd wel ren beetje in gaan is een smoothie van yoghurt, melk en fruit.
Verder zou ik zeggen maak het hem zo comfortabel mogelijk met eventueel een neusspraytje of een zetpil en lekker veel rusten als dat lukt. Dan gaat hij vast vanzelf weer eten en drinken 😊
2 jaar geleden
Hier was me zoontje ook flink ziek van corona slecht eten en drinken flesje melk ging nog wel dus vooral zoveel mogelijk vocht aangeboden en eten eventjes voor wat het was toen hij zich weer beter voelde at die weer als vanouds
Indd wat hier gezegd is even plasluiers in te gaten houden en of die alert reageert en lekker uitzieken
2 jaar geleden
Wat geef je voor drinken? Onze dochter wilde op vakantie absoluut niet eten, najah, weekje overleven ze wel als ze maar drinken. Normaal krijgt ze water, wat ze zat wordt, en ik begrijp dat. Dus ik geef haar soms nu van die bio fruit sap, zonder toegevoegde dingetjes enzo. En dan verdund. Dus bijvoorbeeld 1/3 sap en dan 2/3 water. Dat drinkt ze dan wel op. Of thee met honing, toen ze verkouden was.
Ik weet het is moeilijk om van principes af te stappen, ik zei eerst ook, alleen water en geen suikers. Maar je doet het toch, als ze het dan wel doen 😂
En voor de verkoudheid, gesneden ui op de kamer leggen. Het het huis ruikt, maar de verkoudheid is dan zo over.