96 Reacties

3 jaar geleden

Ik wil een witte! Ze komen ook niet meer binnen volgens de klantenservice... We hebben hem in Duitsland opgehaald vandaag 😁

3 jaar geleden

Reactie op bloem1988

Ik wil een witte! Ze komen ook niet meer binnen volgens de klantenservice.. ...
De witte gebeitst blijft wel in assortiment had ik begrepen maar momenteel ook niet op voorraad helaas

3 jaar geleden

Wij hebben deze. Is lade kast Ivar :)

3 jaar geleden

Ik heb hem met mijn eigen kleding erin. Wilde hem eerst als commode omdat ie wel een fijne hoogte heeft... (ligt er een beetje aan hoe lang je zelf bent). De lades zijn fijner ivm diepte dan bij een commode. Nu toch uiteindelijk met mn hormonen een hele babykamer gekocht 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Amber2607

Wij hebben deze. Is lade kast Ivar :)
Zoo das ook een mooie kamer!🥰

3 jaar geleden

Jysk had deze kasten ook.. misschien hebben ze t daar nog😊

3 jaar geleden

Ik had de malm kasten al een tijs geleden gekocht, onder het mom van: nu fijne opbergruimte, als er een kleine komt gaan ze dienen als commode. Ik vind eentje zelf te krap, wij laten ze naast elkaar staan zodat je alles goed kwijt kunt bovenop. Hier gekozen voor degene met 4 lades, mn man is best lang en die met 3 lades vonden we echt te laag.

3 jaar geleden

Hier ook de grote versie van de Hemnes kast, met leuke knopjes. Heel blij mee en voldoende ruimte. Tip van mijn moeder (kraamverzorgster) om de rekjes niet precies boven de commode te plaatsen, dit kan erg onhandig zijn als je kindje wat groter wordt en overal aan wil zitten. Ook als je je kindje wil aankleden en laat staan.

3 jaar geleden

Hier ook de hemnes. Ik heb hem een kleurtje gegeven 🥰.

3 jaar geleden

Misschien nog een tip waar jullie wat aan hebben, die kreeg ik van een vriendin van mij (zelf sinds 8 maanden moeder van een prachtventje). Zij vindt verschonen echt niet te doen als je kindje zijwaarts ligt, dus zij raadde me aan om een plekje te maken waar je je kindje over de lengte kan leggen. Dan kan je veel beter bij de billetjes en alle plooitjes en rimpels goed schoonmaken, het scheelt ook in bukken/houding. Vooral als je een beweeglijk kindje hebt. Wij hadden zelf ook een Ikealadekast (hemnes), daar hebben we nu een opzetstuk bijgemaakt zodat het aankleedkussen er over de breedte op past.

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Misschien nog een tip waar jullie wat aan hebben, die kreeg ik van een vrie ...
Die tip kreeg ik ook! Wij hebben daarom aan zowel de voorzijde als aan de zijkant van de commode plek om te staan :)

3 jaar geleden

Zo hebben wij het, en extra strook aan de achterkant en aan de voorkant en zijstukjes om wegrollen te voorkomen. Zoals Meisje89 het heeft kan ook goed! Ik wil de knopjes nog vervangen (leren of houten handgrepen) en we hebben 1 ladefrontje vervangen door het zelfde hout als het opzetstuk.

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Misschien nog een tip waar jullie wat aan hebben, die kreeg ik van een vrie ...
Dat is wel heel persoonlijk. Ik vind het juist veel fijner als het kind zijwaarts ligt. (Ook scheelt dat weer met bukken als je kind ineens besluit te plassen of poepen als je aan het verschonen bent 😉)

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Zo hebben wij het, en extra strook aan de achterkant en aan de voorkant en ...
Welke kleur hebben jullie op de muur? Ben precies naar zoiets op zoek!

3 jaar geleden

Ik hoorde dat je volgens nieuwe richtlijnen je kindje ook niet meer bij de beentjes/voetjes zou mogen optillen bij het verschonen, maar juist naar de zij moet gaan draaien? Heeft iemand van jullie daar wat over gehoord? Want dan lijkt het me juist niet handig om je kindje in de lengte weg te leggen (met de voetjes naar je toe). Wie het weet, mag het zeggen! 😂

3 jaar geleden

Reactie op EstherE

Ik hoorde dat je volgens nieuwe richtlijnen je kindje ook niet meer bij de ...
Je tilt ze inderdaad niet op aan de beentjes, dat is schadelijk voor het bekken. Je duwt in principe de beentjes zachtjes in een 'kikkerhouding' (dus de knietjes buigen dan richting de buik). Op die manier komen de billetjes een beetje omhoog en kun je goed poetsen of afdrogen. Hiervoor maakt het niet echt uit of je kindje in de lengte of de breedte ligt.

3 jaar geleden

Hier ook de hemnes. Ik heb hem een kleurtje gegeven 🥰.
Heel mooi!!

3 jaar geleden

Je tilt ze inderdaad niet op aan de beentjes, dat is schadelijk voor het be ...
Als ze zijwaarts liggen is dit toch niet zo handig als je de beentjes ‘correct’ wilt optillen

3 jaar geleden

Reactie op EstherE

Ik hoorde dat je volgens nieuwe richtlijnen je kindje ook niet meer bij de ...
Kun je eens een link sturen van wat je precies bedoeld met manier van verschonen?

3 jaar geleden

Reactie op Hanababy

Kun je eens een link sturen van wat je precies bedoeld met manier van versc ...
Ik heb daar geen link van, mijn collega hoorde dat een tijdje geleden van haar kraamzorg