96 Reacties

vor 3 Jahren

Oow net helemaal naar ikea gereden en nergens een hemnes kast te vinden😔 Kan hem wel online bestellen maar dan is ie er pas over een maand.. wil nu toch wel graag wat dingen in gaan pakken.. toch maar even verder kijken of op mp

vor 3 Jahren

Reactie op Hanababy

Als ze zijwaarts liggen is dit toch niet zo handig als je de beentjes ‘corr ...
Ik vind van wel, maar dat is persoonlijke voorkeur. Overigens is dit echt geen nieuwe standaard hoor. Iig 2 jaar geleden werd mij dit ook zo verteld door de kraamzorg en volgens mij 10 jaar geleden bij de geboorte van mijn nichtje in het ziekenhuis ook door de verpleegkundige.

vor 3 Jahren

Reactie op EstherE

Ik heb daar geen link van, mijn collega hoorde dat een tijdje geleden van h ...
Volgens mij is het geen wet of nieuwe richtlijn, maar een techniek die je kan gebruiken die anders is dan de 'standaard' beentjes optillen. Als je googlet op 'draaiend' of 'roterend' verschonen, dan vind je veel linkjes. Voor zover ik weet is het geen keiharde wetenschap (maar daar heb ik me niet in verdiept)

vor 3 Jahren

En deze techniek wordt zo gebruikt zodat je de heupen van je kindje niet beschadigd, wat wel kan gebeuren als je ze aan de enkels optilt of gaat strekken (daarom worden kindjes na de geboorte ook niet meer precies opgemeten, omdat ze de beentjes niet mogen strekken.

vor 3 Jahren

En deze techniek wordt zo gebruikt zodat je de heupen van je kindje niet be ...
Dank voor de toelichting! Weer iets geleerd :)

vor 3 Jahren

Reactie op Anvd

Wij hebben hem ook. Alleen ik vond 4 lades te hoog en 3 te laag. Dus pootje ...
Wauw deze is echt heel mooi zeg! Ik ben voor de grijze hemnes gegaan.

vor 3 Jahren

Wij hebben deze van Ikea. Hij heet Bjorksnas. Deze is ook makkelijk te verven naar een andere kleur😊..

vor 3 Jahren

Reactie op Viv123

Welke kleur hebben jullie op de muur? Ben precies naar zoiets op zoek!
Dit is Tranquil dDawn van Flexa. (Eindelijk tevreden, dit is de derde tint grijs/groen die ik op de muur heb gesausd🙈). Lijkt veel op Early Dew (ook van Flexa), dat was mijn eerste keuze maar die viel te donker uit in dit kamertje. Je kan evt eerst een tester kopen voor 1,99. Dat vond ik echt ideaal.

vor 3 Jahren

Knopjes kan je er sowieso opboren dat is geen probleem. Denk dat je moet kijken of het voor jou comfortabel is wat betreft hoogte en diepte. Hangt veetje af van jou grootte ook

vor 3 Jahren

Reactie op Eline-1990

Wij hebben de Hemnes met de kruidenrekjes 🥰
Welke maat aankleedkussen ligt erop? Ik heb deze Hemnes ook besteld

vor 3 Jahren

Hier ook de grote versie van de Hemnes kast, met leuke knopjes. Heel blij m ...
Mijn vriend wilde om die reden geen plankjes. Hij vindt ze storend en is bang dat er dingen af kunnen vallen. Dus gaan er bij ons mooie houtsnijwerken aan de muur die niet zomaar van de muur loskomen. Jouw tip is ook super voor wie wel voor plankjes gaat!!

vor 3 Jahren

Hier ook de grote versie van de Hemnes kast, met leuke knopjes. Heel blij m ...
Wij hebben ze ook niet boven de commode gehangen om die reden!

vor 3 Jahren

Reactie op Pebbles_12

Welke maat aankleedkussen ligt erop? Ik heb deze Hemnes ook besteld
Op de website zie je de afmetingen van de Hemnes. Met die gegevens kan je ook een aankleedkussen aanschaffen. Ik heb het aankleedkussen van de Hema. Die is maar 12 euro.

vor 3 Jahren

Reactie op Amber2607

Wij hebben deze. Is lade kast Ivar :)
Aangezien de hemnes uitverkocht is ga ik ju deze ook aanschaffen! Vind hem echt prachtig! Maar is hij wel hoog genoeg? Ik neem aan dat je zelf ergens de pootjes hebt gescoord er er zelf onder hebt gezet?

vor 3 Jahren

Reactie op Anoniempje135

Aangezien de hemnes uitverkocht is ga ik ju deze ook aanschaffen! Vind hem ...
Ja ik heb pootjes besteld bij Pretty Pregs :) je kan wat hogere doen, maar voor ons was deze hoogte goed!

vor 3 Jahren

Reactie op Amber2607

Ja ik heb pootjes besteld bij Pretty Pregs :) je kan wat hogere doen, maar ...
Aah dankje! Ik zal eens kijken! Door jouw foto heb ik eindelijk een beeld hoe ik de babykamer wil maken! Vind jouw style zo mooi en rustig! Hihi🤭

vor 3 Jahren

https://www.ikea.com/nl/nl/p/hauga-ladekast-met-6-lades-wit-00407269/ Dit is de nieuwe kast van de Ikea! Lijkt me ideaal als commode! Komen ze nu pas mee.. denk dat iedereen al iets aangeschaft heeft? 😅 (Ik ook)

vor 3 Jahren

Ik vind die rand niet mooi. Dan heeft het echt een commode uitstraling.

vor 3 Jahren

Ik vind die rand niet mooi. Dan heeft het echt een commode uitstraling.
Haha had hem ook gezien idd maar dacht precies hetzelfde. Als de randen recht waren geweest was hij leuker. Maar helaas

vor 3 Jahren

Ik vind die rand niet mooi. Dan heeft het echt een commode uitstraling.
Het is juist toch ook de bedoeling van dat het een commode moet zijn of ben ik niet mee 🙈