96 Reacties
vor 4 Jahren
Reactie op Hanababy
Het is juist toch ook de bedoeling van dat het een commode moet zijn of ben ...
Haha ja voor sommigen wel. Ik vind het truttig. 🤭☺️
vor 4 Jahren
Reactie op Mel0510
https://www.ikea.com/es/en/p/sundvik-changing-table-chest-of-drawers-grey-b ...
Wij hebben die bovenkant er niet op gedaan 🙈
vor 4 Jahren
Reactie op Mlein
Was het lastig om er poten onder te bevestigen?
Ik heb uiteindelijk de ladekast die ik al had van ikea "commode proof" gemaakt en ben er zo blij mee!
Ik heb de zwarte Nordli op metalen pootjes van ong 12,5 cm. En daar bovenop een hele lange grenen plaat. Hij is nu dus iets dieper en veel langer (tot aan de muur) Dus heb mega veel ruimte!
Pootjes eronder heb ik zelf gedaan (bob de bouwer💪) is niet moeilijk!
vor 4 Jahren
Reactie op Mlein
Waarom was het een gedoe om er pootjes onder te maken? Kun je ze er niet ge ...
Wij hebben de pootjes precies op de hoekjes. En die hoeken zijn niet allemaal even hoog. Je moet dus eerst die hoekjes ophogen km hem er goed op te kunnen schroeven. Mijn vriend heeft dus extra stukjes hout erop gemaakt en daarop de pootjes geschroefd. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel haha. Anders kan ik proberen er een foto van te maken!
vor 4 Jahren
Ik zou het zelf niet doen Ivm schuiven enz enz Je kan beter de commode van Ikea halen ivm veiligheid
vor 4 Jahren
Ivm veiligheid van aankleedt kussen zou ik het niet doen Deze commode van Ikea is prima te doen
vor 4 Jahren
Reactie op Meike de Meij
Ivm veiligheid van aankleedt kussen zou ik het niet doen Deze commode van I ...
Nou bij een (ikea) commode moet je hem ook zelf in elkaar zetten, inclusief eventuele pootjes er onder zetten.
Ik heb dan toevallig los pootjes gekocht maar hij staat gewoon waterpas en super stevig.
Snap dat je het goed bedoeld en veiligheid voorop, maar als je handig bent kan het prima
vor 4 Jahren
Ik heb een dressoir gebruikt als commode..nu ben ik me alleen gek aan het zoeken naar een aankleedplank, hebben jullie een aankleedplan en zoja waar heb je die dan gekocht? Dit is mijn 'commode' :
vor 4 Jahren
Reactie op Mlein
Was het lastig om er poten onder te bevestigen?
Nee niet moeilijk, maar wel iets meer werk dan alleen even een pootje eronder schroeven. Ik heb deze website gebruikt als hulplijn:
https://acraftedpassion.com/ikea-malm-dresser-makeover/?utm_term=ikea+bedroom&utm_campaign=3583440544
vor 4 Jahren
Wij hebben ook de witte IKEA Hemnes ladekast als commode, en dan met deze leren greepjes erop. Ik zag gelukkig tijdje geleden dat hij binnenkort uit het assortiment ging dus net op tijd nog besteld 😃 snap overigens echt niet dat hij eruit is gegaan, volgens mij een super goed lopend product..
vor 4 Jahren
Reactie op Nicole-kth
Ik heb een dressoir gebruikt als commode..nu ben ik me alleen gek aan het z ...
Ik heb zo’n luierplank gekocht voor mijn hemnes ladekast. Bij pollini kindermeubels online. Maison du monde verkoopt ze ook. Tussen de 30-40€. Je kan eens kijken naar de maten en zien of het bij jou ladekast past ☺️