17 Reacties

2 jaar geleden

Hier 15 maand en hier en daar ook een slechte nacht terug. Dus hij slaapt helemaal niet meer eens hij wakker is?

2 jaar geleden

Hier ineens ook een mannetje wat 1. Sinds de zomertijd ingegaan is niet meer op zijn normale bedtijd (19.15) wil slapen, maar pas rond 20.30u. En 2. Af en toe rond 0.00 wakker wordt en begint te krijsen, hier slaapt hij binnen 10min weer, maar wordt hij 10min daarna ook weer krijsend wakker. Dit gaat dan door tot 01.00u en daarna slaapt hij de nacht door.

2 jaar geleden

Reactie op momof2girlies

Hier 15 maand en hier en daar ook een slechte nacht terug. Dus hij slaapt h ...
Normaal slaap die wel weer als k hem neerleg. Maar heb vannacht 3 uur met hem opgezeten 🥴

2 jaar geleden

Herkenbaar, hier ook al twee uur wakker nu. Van 23 tot nu 1 uur. Echt geen idee wat ik er aan kan doen. 😅

2 jaar geleden

Misschien toe aan de overgang van 2 naar 1 slaapje overdag? Of doet ie dat al?

2 jaar geleden

Niet op die manier maar wel weer drama maken van t naar bed gaan😶

2 jaar geleden

Reactie op Anne47

Misschien toe aan de overgang van 2 naar 1 slaapje overdag? Of doet ie dat ...
We zitten sinds 3 weken op 1 dutje zoiets. Heeft wel geholpen met slapen. Vannacht had ik geen idee wat t was. Vorige week erg ziek geweest, dus toen begreep ik het nog maar nu 😂 Ik heb hem warmer aangekleed, neusspray gegeven (verkouden), zetpil (dacht misschien last van tandjes), slaap zak achterste voren aangedaan (haalt zijn voeten er anders uit 😅), en geduld gehad en opeens sliep die.

2 jaar geleden

Herkenbaar bij ons zoontje van ook 16 maanden op 1 april ;) Bij ons helpt het om hem overdag max. 2,5 uur te laten slapen. Hij gaat rond 12.30 naar bed en max. 15.00 maken we hem wakker. Wat ook soms helpt is hem ipv 19.30, om 19.00 in bed te leggen. Hoe wonderbaarlijk ook, maar dan slaapt hij in de macht door én hij slaapt ruimschoots het klokje rond.

2 jaar geleden

Hier precies het zelfde. Elke nacht om stipt 3 uur wordt ze wakker. Als ik in de kamer kom is het klaar. Had gister avond al alle spenen terug in de bed gelegd toen ze sliep, en ik had een tip gekregen om met de babyfoon een liedje af te spelen. Ik heb dit net gedaan en nu na een kwartier gaat ze weer liggen 😱😱😱 nu hopen dat het blijft. En ik denk ook weer over gaan op 1 dutje…. Dat ik dat ga proberen.

2 jaar geleden

Pfffff bij ons wordt ze ook ineens al een paar nachten steeds wakker terwijl ze eerst eindelijk doorsliep. Hoe kan dit toch en wat te doen? Ze gaat vaak huilen en rechtop zitten. Dan weer liggen. Dan weer draaien en huilen en zo gaat dat even door. Op een gegeven moment gaat ze weer slapen maar wordt al snel Weer wakker en dan begint het weer opnieuw. Helppp

2 jaar geleden

Hier helpt het om haar dan eerst heel even bij ons in bed te nemen, even knuffelen en dan wakker in campingbedje naast ons. Dan slaapt ze vrij snel weer in. Tot 3 uur ligt ze dus inderdaad in haar eigen kamer, tweede helft bij ons.

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Pfffff bij ons wordt ze ook ineens al een paar nachten steeds wakker terwij ...
Beetje laten drinken? Misschien heeft ze meer trek?

2 jaar geleden

Hier ook.. echt heel vermoeiend. Ze sliep altijd zo heerlijk. Nu elke nacht feest en vind dat echt pittig aangezien ik hier ook nog een baby heb van 10 weken. Slaap nu al een paar nachten max 3 uur

2 jaar geleden

Hier ook draaaamaaa 🙋‍♀️ elke nacht gillen/schreeuwen de hele reutemeteut.. ik heb maar een matras in der kamer gelegd zodat ik daar maar een paar uurtjes op ga liggen. Meestal als ik in der kamer blijf dan gaat het wel. Dan kan ik er maar beter gaan leggen xD. Tis echt een klote fase. Ben al 4 weken bezig nu. Maar het gaat over.. bij men oudste is het ook echt over gegaan. Dus het komt goed ladies 🙈🤭

2 jaar geleden

Hier ook weer drama! Er is iedere keer wel wat… 😰 Ziek, tandjes, sprong.. Ik ben kapot aan de ene kant, maar aan de andere kant vindt ik het ook wel weer zo gezellig thuis! Nu is het ook weer drama met slapen, daar gaat mijn avondje even rust. 😅

2 jaar geleden

Reactie op MamaI2020💙

Hier ook weer drama! Er is iedere keer wel wat… 😰 Ziek, tandjes, sprong.. ...
Die van mij slaapt nu.. maar stipt om half 12 komt ze... en dan weer om 2.. 3.. half 5.. 6 uur. Vind het ook vervelend voor haar.. ook al merk ik niet heel veel overdag maar hoop snel dat ze het patroon doorbreekt. Ze heeft overigens nog nooit 1 nacht door geslapen 🤷‍♀️ ach het komt vast goed 🎉

2 jaar geleden

Die van mij is nu bijna 17 maanden. Sinds een paar weken wordt hij meerdere keren per nacht wakker. Vreselijk. Soms is hij ook niet meer in slaap te krijgen en moeten we zelfs weer een flesje (halfvolle) melk opwarmen. Verkeerde slaap associatie ligt op de loer maar we willen af en toe ook slapen😅 Iemand een idee hoe lang deze 'fase' kan duren?