37 Reacties
2 jaar geleden
M'n zoontje is precies gemiddeld qua lengte, maar hij is vrij mager en staat altijd heel fier rechtop. Ook beweegt en gedraagt hij zich alsof hij al wat ouder is. Ik krijg daardoor ook vaak verbaasde blikken als ik zeg dat hij nog 2 moet worden.
Misschien ook zo het geval bij jouw kindje? Dat ze door houding/gedrag wat groter lijkt?
2 jaar geleden
Reactie op Suus399
Mijn dochter wordt half december 2. Bovenkant is maat 92/98. Broekjes zijn ...
Haha, ja dan kan je natuurlijk niet echt inschatten hoe groot je kind wordt. Hoewel het volgens mij ook niet altijd wat zegt, hoe groot de ouders zijn. 🤔
Ja flared broekjes zijn lastig hè, omdat je ze niet kan omvouwen. Ik heb hier nu ook 2 in maat 92 liggen, maar die zijn toch eigenlijk wel weer te lang.
2 jaar geleden
Reactie op mbw90
Onze dochter wordt in dec 2 en draagt nog 74/80. Ze is heel klein juist. Me ...
Ja hier ook!
2 jaar geleden
Ons zoontje wordt 24 dec 2 en heeft maat 98/104 en schoenmaat 24.
Ik heb een twee maanden terug de groeicurves gecheckt en hij zat toen al op de gemiddelde lengte van een kindje van 2 jaar en 3 maanden.
2 jaar geleden
Reactie op MamaMila
M'n zoontje is precies gemiddeld qua lengte, maar hij is vrij mager en staa ...
Ik denk dat mensen inderdaad automatisch ook een beetje naar houding en gedrag kijken.
Ons zoontje praat al heel goed en is dus lang.. iedereen is verbaasd als ik zeg dat hij nog geen twee jaar is 😂
2 jaar geleden
Reactie op MamaMila
M'n zoontje is precies gemiddeld qua lengte, maar hij is vrij mager en staa ...
Ik denk dat mensen niet nadenken en kijken... Als je nog 1 bent ben je een baby.. Dat je loopt en kletst is uniek in veel ogen...
De mensen die je spreken zijn mogelijk zonder kinderen of juist ouderen die al 30 jaar geen klein mini mensje in hun omgeving hebben gehad.
Ook is inschatten van leeftijd heel lastig.. Meiden van vroeger die 13 zijn zien er heel anders uit dan de meiden van nu van 13..
2 jaar geleden
Mijn zoon is van 5 januari 21, hij zit al een hele tijd in maat 98-104...
Hij is 95 cm en 15kg...
Hij is wel echt groot voor zijn leeftijd, de meeste mensen denken dat ie 3 is (praat ook veel en duidelijk, en heeft ook een goede motoriek... Maar wel echt het gedrag van een bijna 2 jarige... Zegmaar stront eigenwijs)