29 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb 3 meisjes 😂 alle 3 de zwangerschappen werd mijn huid heel mooi en straalde ik. Niet misselijk geweest en eigenlijk helemaal geen klachten . Nu ben ik zwanger van de 4e en ben misselijk/ chagrijnig/ uitslag op mijn hals en gezicht , niet heel erg maar is duidelijk te zien. Trek in ander soort eten. Kortom heb nu van alles wat ik bij de vorige 3 niet had . Ben vandaag 9 weken dus ben ook benieuwd straks wat het word. Allebei is welkom natuurlijk ik ben van nature een echte meisjes moeder maar zou het nu wel leuk vinden als ze een broertje zouden krijgen 😂
4 jaar geleden
Kheb een meisje, jongen en weer een meisje.
Zwangerschap van oudste 2 waren vergelijkbaar. Ook qua dracht.
Jongenbuik..meidenbuik. geen verschil. Ook qua eten..geen verschil.
Had wel bij mn eerste dromen over een meisje...en t werd ook een meisje.
Bij de laatste en huidige zwangerschap ben ik misselijk nooit gehad bij mn oudste 2.
4 jaar geleden
Reactie op Oumniaimane
Ik heb 3 meisjes 😂 alle 3 de zwangerschappen werd mijn huid heel mooi en s ...
Ik heb inderdaad ook geen huidklachten gehad tijdens de zwangerschap van mijn dochter. Wel dat ik mn haar elke keer totaal niet goed vond zitten en was vrij onzeker tijdens de zwangerschap.. terwijl achteraf als ik de foto’s zie dan denk ik waarom? Had best een mooie buik😂
Ben benieuwd wat het word bij jou dan.. of het dan werkelijk nu een jongetje word omdat je je anders voelt!
Ik heb altijd gezegd dat ik meiden krijg.. dus ik ben ook benieuwd. Al gaat deze zwangerschap best al anders dan bij mijn dochter!
Wil je het weten als je eventueel een pretecho kan krijgen? Of bij de 20 weken echo?
4 jaar geleden
Reactie op SamanthaR
Ik droomde bij de eerste constant over een blond meisje die in de tuin hupp ...
Hahaha wat leuk om te horen! Ik droomde bij mijn dochter ook over een meisje.. en klopte ook🥰
4 jaar geleden
1e: bijna niet misselijk, wel een zwangerschapstreep, droeg naar voren, een jongen.
4 jaar geleden
Kans op misselijkheid bij meisje is 1,3 versus 1 bij jongentjes . Heb ik begrepen in ieder geval. Je schijnt bij een meisje meer hcg aan te maken. Maar andersom zegt dat natuurlijk niet dat als je erg misselijk bent, het per definitie een meisje is. Dus ja, gewoon afwachten ben ik bang🙈
4 jaar geleden
Ik heb inderdaad ook geen huidklachten gehad tijdens de zwangerschap van mi ...
Mijn partner vind alles goed die wil het liefst dat ik helemaal niet kijk tot de bevalling maar ik ben bang dat ik het niet ga redden hahaha ben al blij als ik de 20 weken echo haal misschien dat ik stiekem toch eerder ga maar dat weet ik nog niet . Eerst de termijnecho nog 15 mei dan ben ik precies 11 weken
4 jaar geleden
Reactie op EvelienA
Kans op misselijkheid bij meisje is 1,3 versus 1 bij jongentjes . Heb ik be ...
Klopt! Zegt ook niks hoor.. ik heb dus zelf een dochter en was echt heel erg misselijk.. heb toen echt hele dagen op bed gelegen. Maar een vriendin van mij is ook zwanger (24 weken) en heeft tot nu toe echt nog nergens last van gehad en krijgt ook een meisje! Dus het zegt inderdaad niet altijd wat Haha
4 jaar geleden
Reactie op Oumniaimane
Mijn partner vind alles goed die wil het liefst dat ik helemaal niet kijk t ...
Haha ja ik ben daar ook veeeeel te nieuwsgierig voor! Niet omdat ik voorkeur heb maar gewoon heel nieuwsgierig ben naar wat er in mijn buik groeit! Gelukkig denkt mijn partner daar hetzelfde over 😂
4 jaar geleden
Ik ben zwanger van een meisje, ik was aan het begin iets misselijk maar niet erg, meer het gevoel alsof ik een erge kater had.. ik moest op tijd eten om dat gevoel niet steeds te hebben. En ik was/ben super super super moe... en heb ook erg last van puistjes...
4 jaar geleden
Reactie op Girlboymom
Bij wie kloppen de bakerpraatjes wél? Heel nieuwsgierig!
De bakkerpraatjes zijn niet juist.
4 jaar geleden
De bakkerpraatjes zijn niet juist.
Ik weet het geslacht ook sinds vandaag. Bij mij klopte het ook niet haha