29 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij klopte het helemaal! Bij mijn dochter; ziek, zwak, misselijk, zag er echt niet uit in mijn gezicht. Echt te moe om uit mijn ogen te kijken, veel pukkels, 5 kg aangekomen in het eerste trimester. Nu zwanger van twee jongens en 0 klachten gehad. Pas 1 kg aangekomen en zie er veel stralender uit dan bij mijn dochter. Zo fit als wat!

4 jaar geleden

Klopt bij mij ook helemaal niks van. Ik dacht 100% een jongen. Heb 0 klachten geen slechte huid alleen een beetje droog. Haar zit nog goed. En zelfs de Chineese kalender had het fout.. Het wordt toch een meisje 😁

4 jaar geleden

Bij mijn dochter was ik enorm misselijk, maar na 12 weken was het ineens weg, begon ik te stralen, perfecte huid, dik haar en hoefde me amper te scheren.. Nu ben ik 15+5, voel me nog geregeld misselijk, enorm moe, mijn haar valt nog evenveel uit als normaal en heb enorme acné gehad (gelukkig wordt het nu weer rustig).. Ben heel benieuwd naar het geslacht.. Nog 6 nachtjes!

4 jaar geleden

Ik ben nu 15 weken zwanger van de 2e🥰. Ons 1e schatje is een jongen. Nu zwanger van een meisje. Voel me tot nu toe in beide zwangerschappen precies hetzelfde terwijl het toch echt een jongen en meisje zijn. Ik geloof niet zo in die bakerpraatjes. Iedere zwangerschap zal wellicht "anders" zijn, maar het lijkt me niet dat je dit kunt baseren op geslacht. Ik heb in iedergeval tot nu toe nog niet ervaren dat het anders aan voelt 😀🙃

4 jaar geleden

Mijn huid zit vol eczeem ( incl gezicht!!) , ik houd vocht vast en mijn haar is vreselijk....yep...meisje! Maar Geloof er eigenlijk niet in...

4 jaar geleden

Ik heb meer zin in Zoete dingen. Mijn haar is verschrikkelijk, heb een onzuivere huid en we krijgen een meisje dus bij mij kloppen een aantal dingen wel haha

4 jaar geleden

Ik weet niet al die praatjes maar mijn huid was het eerste trimester heel onzuiver, alle schoonheid neemt de meid van je af toch 😜 Ik heb altijd een acne gevoelige huid gehad en heb het sinds week 15 eindelijk onder controle ✨

2 jaar geleden

Nu ben ik 20 weken zwanger. Heb vandaag echo gehad en ik weet nu ook het geslacht. Volgens de bakerpraatjes zou je een meisje krijgen als je futloos haar, acné etc. hebt. Ik heb sinds m'n 24e (ben nu 28) wel een beetje een acnégevoelige huid gehad en vanaf het begin van de zwangerschap kreeg ik er extra puistjes bij. Haar ook futloos. Geen zwangerschapsglow. Ik dacht dus ook dat ik een meisje zou krijgen. Maar niets is minder waar, want ik ben zwanger van een jongen! Voor mij kloppen de bakerpraatjes dus niet.

2 jaar geleden

Mijn haar had nog nooit zo goed gezeten. Nooit misselijk geweest, wel erg hongerig. Wel heeeeel erg moe en bij de 2de last van maagzuur. 2 keer een mini ronde buik. In het begin heel veel puistjes op borst en rug niet in mijn gezicht. Beide keren een streep. Ik heb 2 jongens 😊