19 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb o.a. duplo, accesoires voor speelkeuken, houten auto's little dutch, blokken little dutch. Vtech 100 eerste woordjes op het lijstje staan

3 jaar geleden

Uhm ik heb deze dingen ‘gevraagd’: Little people, vtech toet toet trein, blokken, vormenstoof, pop, houten theeservies

3 jaar geleden

Oh en bumba verstopspel..Lijkt mij zo leuk. Hebben ze ook in andere varianten zoals nijntje

3 jaar geleden

Reactie op Larissavm

Uhm ik heb deze dingen ‘gevraagd’: Little people, vtech toet toet trein, bl ...
Wij gaan zelf denk ik een driewieler met duwstang halen. Maar weet ‘t nog niet zo goed😅

3 jaar geleden

Reactie op ThirsaB

Oh en bumba verstopspel..Lijkt mij zo leuk. Hebben ze ook in andere variant ...
De nijntje versie is hier bij onze oudste nog steeds een succes 😁

3 jaar geleden

We hebben heel uiteenlopend. Van houten puzzels, toet toet auto naar hele grote dingen. We hebben er wel op gelet dat er ook genoeg speelgoed tussen zit wat richting 2+ gaat. Anders heb je nu heel veel speelgoed en halverwege volgend jaar bijna niks

3 jaar geleden

Ons dochtertje wordt begin december 1 en krijgt van ons een houten keukentje. Aan de familie en vrienden hebben wij (houten) accessoires daarbij gevraagd. En we hebben nog een mooie pop van Little Dutch, die krijgt ze 5 december voor het idee. 😄 Ow en van oma krijgt ze waarschijnlijk een loopfiets omdat oma de kleine meid graag wou verwennen. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Prana

Ons dochtertje wordt begin december 1 en krijgt van ons een houten keukentj ...
Van de ene oma krijgt ze een loop fiets en van de ander een keukentje😅 ik weet zelf niet eens wat ik haar moet geven..

3 jaar geleden

Wij hebben een klimdriehoek met glijbaan voor haar verjaardag 🤗 via Etsy zijn ze nog betaalbaar en een enorm succes toen ze dat eens bij vrienden kon uitproberen xD voor Sinterklaas krijgt ze een pop met haar 👧🏻

3 jaar geleden

Wij hebben een klimdriehoek met glijbaan voor haar verjaardag 🤗 via Etsy z ...
Kan dat al bij 1 jaar? Oh dat zou onze dame ook leuk vinden!

3 jaar geleden

Reactie op MamaMia02

Van de ene oma krijgt ze een loop fiets en van de ander een keukentje😅 ik ...
Hahaha, nouja misschien vind je nog ideeën hier. ☺️

3 jaar geleden

Wij hebben een hobbelpaard gegeven helemaal leuk

3 jaar geleden

Reactie op Prana

Jaa dat kan! Je hebt ook kleine varianten die zijn maar 46cm hoog 😊 wij hebben wel de grote gedaan zodat ze er langer iets aan heeft. Wij hebben hem via NordicDesignToys op Etsy ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Prana

Wij hebben m ook al staan! Ze is gebruikt m nu nog om op te trekken, en om stapje voor stapje weer naar de grond te gaan. Fijne manier om haar op d'r eigen tempo te laten ontwikkelen.

3 jaar geleden

Ik wil graag een houten keuken maar heel veel mensen om ons heen zegt dat dat veel te vroeg is. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee

3 jaar geleden

Reactie op Ebr86

Ik wil graag een houten keuken maar heel veel mensen om ons heen zegt dat d ...
Mijn dochtertje krijgt voor haar eerste verjaardag een keukentje, omdat dat op het KDV altijd het eerste is waar ze naartoe kruipt. Ze vind het prachtig om dingen in het oventje te verstoppen en alle spulletjes eruit te halen. Snapt natuurlijk niet dat het een keuken is, maar dat geeft niet. Geeft het juist zo veel potentieel om lekker zelf de fantasie op los te laten. :-)

3 jaar geleden

Reactie op Ebr86

Ik wil graag een houten keuken maar heel veel mensen om ons heen zegt dat d ...
Wij hebben die al gekregen als kraamcadeau 🙈 En ook al weg gezet toen we de box opruimden. Onze dochter vindt het echt al leuk om de deurtjes open te doen, er dingen in te stoppen en weer uit te halen, met de pannetjes spelen enz. Dus kan zeker hoor! Ik vind het een leuk cadeau en ze kunnen er ook nog heel lang plezier van hebben.

3 jaar geleden

Tippie & ballenbak (op ballenbakje.nl. Staan hele leuke)

3 jaar geleden

Reactie op VRR

Tippie & ballenbak (op ballenbakje.nl. Staan hele leuke)
Vind ik ook super leuk alleen hebben wij daar geen ruimte voor..