71 Reacties

2 jaar geleden

2 staartjes met 2 klipjes

2 jaar geleden

Mini vlechtje

2 jaar geleden

Staartje niet helemaal doortrekken dan krijg je een mini knotje. Ik heb laatst geprobeerd een klein stukje in te vlechten...was een uitdaging 🤣🤣

2 jaar geleden

Gister dit gedaan. Maar eigenlijk altijd wel twee staartjes dat blijft het beste zitten bij haar.

2 jaar geleden

Maar dan zit het heel netjes, meestal gaat het nogal snel wat lossig zitten Allemaal staartjes/knotjes, ik denk dat je niet heel veel andere keuzes hebt haha. Los vond mijn dochter echt niet fijn.

2 jaar geleden

Ik doe een speldje aan 1 kant erin. Dus beetje schuin naar een kant vast zetten met een speldje. Mijn dochter heeft wel krullen dus de rest krult er dan omheen. Meer dat het niet in haar gezicht zit..

2 jaar geleden

Mijn zoontje is gisteren toevallig bij de kapper geweest

2 jaar geleden

Ik doe er een speldje in, puur zodat het niet op haar voorhoofd hangt/piekt. Ik ben ook niet zo van de staartjes.

2 jaar geleden

Ik probeer van alles uit maar dit blijft het beste zitten, speltjes trekt ze er uit.

2 jaar geleden

Leuk om te zien. Bedankt allemaal!

2 jaar geleden

Hier 2 staartjes fan 😀

2 jaar geleden

Of een palmboompje

2 jaar geleden

Zo is haartjes los

2 jaar geleden

Schuin staartje

2 jaar geleden

Haha eerst maar eens haar groeien.. 🙈

2 jaar geleden

Meestal een staart haha lekker makkelijk, ze heeft zo veel haar! Ook wel eens knotje of 2 staartjes en vaak een speldje erbij want er groeit nog meer haar bij wat voor haar ogen hangt :)

2 jaar geleden

Heel leuk die schattige kapseltjes! Hier nog een mannetje waarbij er eindelijk een paar haren zichtbaar worden😅 We wachten al maanden, ik kan niet wachten totdat er een ondeugende kuif verschijnt….

2 jaar geleden

Hier meestal een klein staartje om het uit der gezicht te houden. Papa kwam van de week thuis en zat te schelden op t elastiekje 🤣 ( grote handen dus gepriel om eruit te halen ) dus ik dacht mmhhh ik zal je krijgen dus ik heb met het haar wat er zat geknutseld (zie foto) en gebracht bij de gastouder en gezegt stuur geen foto vandaag maar wel zijn reactie als die er komt halen 🤣. Ik kreeg van hem een appje ,kutkind 😂 missie geslaagd denk ik, al moest ik wel zelf de elastiekjes eruit halen toen ze thuis kwam maar k haal ze er altijd zo uit🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Hier meestal een klein staartje om het uit der gezicht te houden. Papa kwam ...
Ik vind deze elastiekjes zo vreselijk.. Het doet de kindjes zo veel zeer als je ze er uit haalt.. 🙈 Ik werk op de kdv... 9 van de 10 x met het er uit halen knappen de elastiekjes.

2 jaar geleden

Ik had vroeger vlechtjes in mini staartjes of een knotje