De haren van onze dochter worden langer (uiteraard), ze heeft al een heus matje achterin! ;) Bovenop wordt ook steeds meer. Ben niet zo van de staartjes maar ik weet ook niet goed wat andere opties zijn.
Zo laten kan natuurlijk, maar ben benieuwd hoe jullie de haartjes van jullie dochter doen. (En natuurlijk mag je ook het kapsel van je zoon laten zien ter inspiratie voor moeders met jongens ;). )
Maar dan zit het heel netjes, meestal gaat het nogal snel wat lossig zitten
Allemaal staartjes/knotjes, ik denk dat je niet heel veel andere keuzes hebt haha. Los vond mijn dochter echt niet fijn.
Ik doe een speldje aan 1 kant erin. Dus beetje schuin naar een kant vast zetten met een speldje. Mijn dochter heeft wel krullen dus de rest krult er dan omheen. Meer dat het niet in haar gezicht zit..
Meestal een staart haha lekker makkelijk, ze heeft zo veel haar! Ook wel eens knotje of 2 staartjes en vaak een speldje erbij want er groeit nog meer haar bij wat voor haar ogen hangt :)
Heel leuk die schattige kapseltjes! Hier nog een mannetje waarbij er eindelijk een paar haren zichtbaar worden😅 We wachten al maanden, ik kan niet wachten totdat er een ondeugende kuif verschijnt….
Hier meestal een klein staartje om het uit der gezicht te houden. Papa kwam van de week thuis en zat te schelden op t elastiekje 🤣 ( grote handen dus gepriel om eruit te halen ) dus ik dacht mmhhh ik zal je krijgen dus ik heb met het haar wat er zat geknutseld (zie foto) en gebracht bij de gastouder en gezegt stuur geen foto vandaag maar wel zijn reactie als die er komt halen 🤣. Ik kreeg van hem een appje ,kutkind 😂 missie geslaagd denk ik, al moest ik wel zelf de elastiekjes eruit halen toen ze thuis kwam maar k haal ze er altijd zo uit🤷♀️
Hier meestal een klein staartje om het uit der gezicht te houden. Papa kwam ...
Ik vind deze elastiekjes zo vreselijk.. Het doet de kindjes zo veel zeer als je ze er uit haalt.. 🙈 Ik werk op de kdv...
9 van de 10 x met het er uit halen knappen de elastiekjes.