71 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik vind deze elastiekjes zo vreselijk.. Het doet de kindjes zo veel zeer al ...
Ik pak t elastiekje en dan knip k t door met een nagelschaartje 😅 vind ze ook niet alles maar voor de rest zijn die elastieken mega groot.

2 jaar geleden

Primark heeft mini elastiekjes. Hangen naast die irritante.

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Ik pak t elastiekje en dan knip k t door met een nagelschaartje 😅 vind ze ...
Kruitvat heeft van die mini dingen. Gaat best oké hier.. 't haar is alleen nog mini 🙈

2 jaar geleden

Ohhhhhh top dames ga ik daar eens kijken

2 jaar geleden

Ah… jaloers op alle staartjes en vlechtjes! Hier is mijn meisje nog zo goed als kaal. Een soort kiwi 😂🙄

2 jaar geleden

Ik doe staartje zodat het uit haar ogen is

2 jaar geleden

Haarbandjes werken ook heel goed! (Als ze die niet aftrekken)

2 jaar geleden

Wat een mooie kindjes en leuke creaties allemaal. Maar, hoe doe je dat?! Mijn dochter wordt al woest als ze 1 sec stil moet zitten. Dus een elastiekje indoen voor 1 staartje is een worsteling. Het staartje komt daardoor dus altijd op een willekeurige plek terecht 😉 Niks doen is ook geen optie, want dan zitten dr haartjes aan dr snot geplakt 😂

2 jaar geleden

Reactie op Suzanne12

Wat een mooie kindjes en leuke creaties allemaal. Maar, hoe doe je dat?! Mi ...
Was hier ook maar na een paar dagen wist ze dat t toch ging gebeuren 😅 en soms even juf roos op de ipad 😉

2 jaar geleden

Sinds gister heeft m'n dochter ook een staartje :). Ik heb een kam gekocht bij de Kruidvat en van die piepkleine fel gekleurde elastiekjes van Zenner. Ik spray haar van te voren in met haarspay van Naif en kam dan alles naar achter, pak de haartjes was bij elkaar en dan elastiekje 4x omslaan.

2 jaar geleden

Knotjes👌 15 maanden!

2 jaar geleden

Reactie op mmo

Knotjes👌 15 maanden!
Mijn god wat schattig dit!

2 jaar geleden

Reactie op Suzanne12

Wat een mooie kindjes en leuke creaties allemaal. Maar, hoe doe je dat?! Mi ...
Mijn dochtertje moest er ook even wennen, maar inmiddels hoort het gewoon bij de routine: 's ochtends als ze haar ontbijtje eet, doe ik haar haren .

2 jaar geleden

Staart

2 jaar geleden

Mijn dochter had naast kortere ook heel veel lange haren… er waren er al veel uitgevallen die plaats maakten voor wat stevigere… maar deze bleven zitten… met pijn in mijn hart 😉 die plukjes toch maar geknipt. Konden mooi in het haarlokdoosje 🤗. Inmiddels groeit het haar ook mooier, begint beter te krullen. Een speldje is het enige wat ik er bij haar in kan doen, en zelfs dat is er meestal heeeel snel uit 🙄

2 jaar geleden

Wat een schatjes allemaal!! Leuke foto’s 🤩

2 jaar geleden

Leuk, een beetje inspiratie op doen hier. Dit zijn bij ons op dit moment de smaakjes! Vooral één staartje, omdat dat lekker snel gaat. 😉 Ik heb weinig foto's waarbij ze een vlechtje in heeft heb ik gemerkt.

2 jaar geleden

Zijn jullie al met jullie dreumes naar de kapper geweest? Onze dochter heeft echt zo’n dun matje en k ga zo met haar naar de kapper om die punten er even af te halen. In de hoop dat het mooier groeit.

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Zijn jullie al met jullie dreumes naar de kapper geweest? Onze dochter heef ...
Onze dochter had al heel snel een flinke bos haar en ook een matje. We zijn geloof ik met 10 maanden 1 keer met haar naar de kapper geweest. Ze is nu 1, 5 🤭 . Groeit nu inderdaad gewoon mooier. Succes bij de kapper straks!

2 jaar geleden

Reactie op Prana

Onze dochter had al heel snel een flinke bos haar en ook een matje. We zijn ...
Wij doen sinds kort ook vaak een staartje bovenop haar hoofd. De krulletjes vallen er als een soort knotje overheen . Staat haar zo leuk!