71 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ik vind deze elastiekjes zo vreselijk.. Het doet de kindjes zo veel zeer al ...
Ik pak t elastiekje en dan knip k t door met een nagelschaartje 😅 vind ze ook niet alles maar voor de rest zijn die elastieken mega groot.
2 jaar geleden
Ah… jaloers op alle staartjes en vlechtjes! Hier is mijn meisje nog zo goed als kaal. Een soort kiwi 😂🙄
2 jaar geleden
Wat een mooie kindjes en leuke creaties allemaal. Maar, hoe doe je dat?! Mijn dochter wordt al woest als ze 1 sec stil moet zitten. Dus een elastiekje indoen voor 1 staartje is een worsteling. Het staartje komt daardoor dus altijd op een willekeurige plek terecht 😉
Niks doen is ook geen optie, want dan zitten dr haartjes aan dr snot geplakt 😂
2 jaar geleden
Sinds gister heeft m'n dochter ook een staartje :). Ik heb een kam gekocht bij de Kruidvat en van die piepkleine fel gekleurde elastiekjes van Zenner. Ik spray haar van te voren in met haarspay van Naif en kam dan alles naar achter, pak de haartjes was bij elkaar en dan elastiekje 4x omslaan.
2 jaar geleden
Mijn dochter had naast kortere ook heel veel lange haren… er waren er al veel uitgevallen die plaats maakten voor wat stevigere… maar deze bleven zitten… met pijn in mijn hart 😉 die plukjes toch maar geknipt. Konden mooi in het haarlokdoosje 🤗. Inmiddels groeit het haar ook mooier, begint beter te krullen. Een speldje is het enige wat ik er bij haar in kan doen, en zelfs dat is er meestal heeeel snel uit 🙄
2 jaar geleden
Reactie op mbw90
Zijn jullie al met jullie dreumes naar de kapper geweest? Onze dochter heef ...
Onze dochter had al heel snel een flinke bos haar en ook een matje. We zijn geloof ik met 10 maanden 1 keer met haar naar de kapper geweest. Ze is nu 1, 5 🤭 . Groeit nu inderdaad gewoon mooier.
Succes bij de kapper straks!