71 Reacties

2 jaar geleden

Mevrouwtje piekhaar. Dit zit net 3 minuten en al het haar springt eruit 😅 maar dit is toch wel wat ik het vaakst doe. Een knotje aan de zijkant. Ze heeft haar kruin aan de andere kant van haar hoofd en daardoor groeit het haar altijd deze kant op. Haar vader heeft de kruin op precies dezelfde plek. Verder heeft ze mijn haarkleur en dikte. 🥰

2 jaar geleden

Gosh.. Verder dan een knipje kom ik hier nog niet hoor 🤣🤣 veel te kort.

2 jaar geleden

🥰

2 jaar geleden

Meestal knotje bovenop met speldjes omdat er anders altijd wel haartjes voor der ogen komen en dat vind ze niet fijn. Maar ook doe ik hoog staartje of een schuin staartje of schuin knotje. Vlechtjes lukt ook al wel( maar ben ik zelf niet zo handig in). Ze had vanaf de geboorte al flinke bos, met 4 maanden moesten we er echt al wel iets mee doen 😂

2 jaar geleden

Staartje bovenop, met een haarbandje, en natuurlijk een babycino! Wat worden ze opeens groot🥺

2 jaar geleden

Reactie op Da Lin

Staartje bovenop, met een haarbandje, en natuurlijk een babycino! Wat worde ...
Dit is echt te schattig 😍

2 jaar geleden

Dit is het kapsel voor vandaag. Hoelang zal het blijven zitten? 😅🙈

2 jaar geleden

Kapsel wat enkele dagen blijft zitten, en geen plukken in haar gezicht

2 jaar geleden

Reactie op Mu99ie

Kapsel wat enkele dagen blijft zitten, en geen plukken in haar gezicht
Op de kdv moeten we alle elastiekjes er uit halen als ze gaan slapen.. Veiligheid.. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Zijn jullie al met jullie dreumes naar de kapper geweest? Onze dochter heef ...
Toen ze 3 mnd was d'r eerste knipbeurt, ze had al een hele bos met d'r geboorte, met 3 mnd toch maar beetje bijgeknipt, nu groeit het mooi gelijk

2 jaar geleden

Gisteren iets nieuws geprobeerd. ☺

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Zijn jullie al met jullie dreumes naar de kapper geweest? Onze dochter heef ...
Vanmiddag komt de kapster aan huis, de eerste keer in 1,5 jaar

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Op de kdv moeten we alle elastiekjes er uit halen als ze gaan slapen.. Veil ...
Maar met warm weer is het toch logisch dat je het haar bij elkaar bindt? Dan maar alles er weer uit. Tikje overdreven beleid als je het mij vraagt. 😬

2 jaar geleden

Maar met warm weer is het toch logisch dat je het haar bij elkaar bindt? Da ...
Beleid voelt soms overdreven maar bij ouders leg ik het altijd uit dat hun kind er niets mee hoeft te doen maar als er eentje knapt en een ander kindje eet die op en dan vindt die ouder die in de luier met verschonen. Hoe zou jij het vinden om een elastiekje in je kinds luier te vinden? Veelal is er dan (gelukkig) wel begrip. En natuurlijk proberen wij het haar weer zo leuk mogelijk te doen na het slapen ☺️

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Beleid voelt soms overdreven maar bij ouders leg ik het altijd uit dat hun ...
Ik zou er niet raar van opkijken. En dat elastiekje opeten of wat anders kan ook tijdens e.a moment. Begrijp het beleid wel maar begrijp de ouders ook. Als je een meisje hebt met mooie haren dan wil je daar toch wat leuks mee doen. Zeker op een warme dag.

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Beleid voelt soms overdreven maar bij ouders leg ik het altijd uit dat hun ...
Gelukkig zit 't haar van druk spelende kinderen binnen 2 minuten weer helemaal vol chaos... 🙈. Haha dus ach na 't slaapje kunnen we de haren wel weer fixen 😂

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Gelukkig zit 't haar van druk spelende kinderen binnen 2 minuten weer helem ...
Ik kan het alleen nog steeds niet

2 jaar geleden

Hier weinig haartjes nog dus 1 of 2 Staartjes (pluimpjes😉)

2 jaar geleden

🫶🫶

2 jaar geleden

Tips gevraagd. Het haar van onze zoontje groeit zo snel. Met 6 maanden kaal geschoren, en daarna elke 6 weken geknipt. En dat beginnen we zat te worden. Een hele onderneming met hem. We laten altijd 3 tot 5 cm op z'n hoofdje, maar na 6 weken komt het al in z'n oogjes. Zijkanten strandje 1, maar groeit zo over z'n oren na 6 weken. Heeft iemand gedurft om het te milimeteren? Ik vind het wel erg zonde. Help!