71 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Tips gevraagd. Het haar van onze zoontje groeit zo snel. Met 6 maanden kaal ...
Ik vind het een beetje een luxe probleem 🙈 Als je wilt dat je minder vaak moet knippen zal je inderdaad wat korter moeten gaan. En aangezien het toch zo snel groeit kan je best een keer millimeteren. Als je het dan niet mooi vindt is het over 6 weken wel weer aangegroeid ✌🏻

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Ik zou het millimeteren als je het zo snel vind gaan. Hier geprobeerd met een tondeuse om het weer gelijk te krijgen en dat is aardig gelukt. Het groeit alsnog snel natuurlijk maar dat hou je....

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Waarom die angst? Het groeit toch weer aan als je het niets vindt? 🤔😊

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Ik zeg tondeuse erover….. is het niets dan groeit het wel weer aan… weet je het voor jezelf. Ma andere kant ook wel weer jammer van zn mooie krullen 😉🥰 denk dat er veel mama’s jaloers zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Huismus

Ik vind het een beetje een luxe probleem 🙈 Als je wilt dat je minder vaak ...
Ik denk het zelfde. 't is maar haar... Bij een meisje zou ik inderdaad afvragen waarom je het zou millimeteren. Maar bij een jochie.. Als jij dat mooi vind.. 🙄👍🏼. Er zijn mening kids die nog amper haar hebben 😂

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Wat een prachtig haar heeft ie!😍 Is hij moeilijk af te leiden tijdens een knipbeurt? Helpt filmpjes kijken op de telefoon ook niet? Misschien een filmpje van hemzelf ipv een tekenfilmpje. M’n man heeft het haar van ons zoontje een keer heeeel kort laten knippen. Eerlijk is eerlijk, ik vind dat kort haar ons zoontje niet staat en vind het wat jammer voor de foto’s 😂 Ik zou, als je het zonde vindt, maar accepteren dat je om de 6 weken naar de kapper moet. Misschien dat als die iets ouder is, hij het beter zal snappen en rustiger zal zijn. Anderzijds is heel kort haar wel makkelijk met de zomer 🫢

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Hier nooit anders geweest bij mijn zoon. Elke 5 weken gaat ie naar de kapper. Inmiddels is hij 13 en gaat hij zelf. Nadeel van een jongen 😎