12 Reacties

2 jaar geleden

Sprong?

2 jaar geleden

Stel je voor, dat die kies vanuit je kaak moet gaan bewegen en door het tandvlees heen moet boren met alle druk die daarbij komt èn je hebt ook nog eens geen idee wat er gebeurt waarom het zo zeer doet. Het is een flink ding, een snijtand is makkelijker. Hier komt echt een gat voor de kies.

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt ook heel slecht overdag. Ook bij het inslapen heeft ze hulp nodig. Gelukkig de nachten wel goed. Is weer een kies doorgekomen(nr 2 in 1 week) . Geen idee of dat de oorzaak is? Ze is ook ziekjes. Maar zou ook een sprong kunnen zijn.

2 jaar geleden

Hier komen er nu 3 kiezen door ook geen pretje.... gebruik nu als ze heel erg last van heb nurofen voor kinderen misschien kan je dat gebruiken? Het kan ook eem sprongetje zijn hoor.

2 jaar geleden

Reactie op Janneke86

Hier komen er nu 3 kiezen door ook geen pretje.... gebruik nu als ze heel e ...
Ja er zitten hier dus overal witte puntjes maar nog geen kiezen. Lijkt me vervelend voor der maar of ze daar nou constant last van heeft, misschien een combinatie van. Ik hoop in ieder geval voor iedereen dat deze fase snel weer over is. Herken me lieve meisje even niet meer en en met die zwangerschapshormonen🙈. Dankje voor de tip zal het in huis halen.

2 jaar geleden

Reactie op Larissavm

Ja er zitten hier dus overal witte puntjes maar nog geen kiezen. Lijkt me v ...
Heel veel sterkte gewenst in iedergeval. Vind hetzelf op dit moment best zwaar en dan heb ik geen last van hormonen 😅 en onthou het is een fase. Gaat als het goed is weer voorbij.

2 jaar geleden

Reactie op Janneke86

Heel veel sterkte gewenst in iedergeval. Vind hetzelf op dit moment best zw ...
Nou he😅 fijn om te lezen dat we niet de enige zijn. Dankjewel voor jou ook!😊 ooit gaat ook deze fase voorbij..😋

2 jaar geleden

Het zou kunnen, hier duurt het "feest" ondertussen al een maand. Soms lijkt het even stil te staan, van de week is kies nr 3 doorgekomen. De andere 2 die al door zijn, zijn nog steeds niet helemaal door en ze zitten er al een week of 3. Ik hoop dat het snel voorbij is voor dr, want t is zo zielig. Hier is het leven op zetpillen, in de rustige periodes uiteraard niet. Je zal hier echt even doorheen moeten.

2 jaar geleden

Kiezen zijn vreselijk! Koorts huilerig niet willen eten niet willen slapen niets is goed genoeg luieruitslag. Heeft zeker 1,5 week geduurd met haar 1e kies. Terwijl de tandjes (8 stuks) nergens last van leek te hebben dan af en toe een spuitluier.

2 jaar geleden

Misschien een gekke vraag, maar wat zien jullie precies als ze doorkomen? Onze dochter heeft haar tanden altijd uit t niets gehad zonder iets te merken aan haar tandvlees. Nu heb ik wel t idee dat ze last heeft van tandjes (luieruitslag, normaal heeft ze daar geen last van) maar waar kan ik t aan zien? Kleur? Vorm?

2 jaar geleden

Misschien een gekke vraag, maar wat zien jullie precies als ze doorkomen? ...
Hier is het vaak de geur van de poepluiers, heel zuur. Verder heeft hij hier vaak ook last van zijn buik in de zin van krampen, lucht etc. De bovenste kiezen gingen vrij vlot naar mijn idee, de 1e onderste kies zag ik voordat deze doorkwam een enorme bobbel en toen ik eroverheen voelde ook.

2 jaar geleden

Hier is het 'kiezen-feest' nu pas begonnen lijkt het. Amper eten, wijst naar zn mond en zegt auw, hele dag hangerig en huilerig, veel poepluiers, snachts heel veel huilen en het lijkt wel alsof hij koortsdromen heeft, was dat bij jullie ook?