152 Reacties

3 jaar geleden

Hii, ik heb morgen precies 4 weken geleden een keizersnee gehad en was in totaal 20kg aangekomen maar ben inmiddels deze 20.kg kwijt😲😊 maar ik geef bv en eet gezond ging als een raket

3 jaar geleden

Ja hoor! Donderdag is ze 6 week. En ik pas mijn oude broeken nog niet. Althans ik pas ze wel maar overal komt er flubber uitzetten🤣🤣

3 jaar geleden

Hoi, ook ik heb 6 weken geleden een keizersnede gehad. 12,5 kg aangekomen en nu 8 eraf. Ik merk dat ik alleen maar honger heb! En dus nog steeds meer eet dan voor de zwangerschap. Mijn omgeving geeft aan dat 6 weken echt nog heel kort geleden is en je jezelf wat tijd moet gunnen. Ze zeggen dat je 9 maanden nodig hebt en jezelf ook die tijd mag geven!

3 jaar geleden

Reactie op DeniseO

Hii, ik heb morgen precies 4 weken geleden een keizersnee gehad en was in t ...
Lucky you!

3 jaar geleden

Ik ben 16 kg bijgekomen en ben er 10 kwijt (zoontje is 1/12), ik ben best tevreden over mijn buik en vormen, maar het cijfer op de weegschaal steekt me tegen 😅 Het 'vet' op mijn buik en heupen valt wel mee, maar mijn heupen zélf (effectief het bot ofzo dan) is precies stukken breder geworden en blijft ook zo..

3 jaar geleden

Yes, 5,5 week geleden bevallen: 17 kilo aangekomen en 7 kilo eraf... probeer elke dag een flink stuk te wandelen met haar, eet gezond en brood nu ingewisseld voor koolhydraatarm en sport voor mezelf wanneer het kan en dan vooral de billen benen en schuine buikspieren... merk wel wat verschil sinds ik dat doe maar gaat wel echt minder snel dan gehoopt. Maar inderdaad, 6 weken is nog kortgeleden en geef mezelf wel 6 mnd om weer op mn oude gewicht te komen. Hopelijk eerder 😅😜

3 jaar geleden

Hier is al een topic over.

3 jaar geleden

Ja hoor, hier ook nog 10 kilo teveel na 5 weken. Ik geef bv, eet gezond en snoep niet, wandel als het weer het toelaat een uur per dag, toch staat de weegschaal al weken stil. Ik geloof dat het wel komt als ik weer werk en veel beweeg.

3 jaar geleden

Nog 10 kg te veel na 3 weken. Ik was 22 kg aangekomen. Ik woog 58kg voor de zwangerschap en toen ik hoogzwanger was 80kg 😭

3 jaar geleden

13 aangekomen 8 eraf. 5 weken oud

3 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Nog 10 kg te veel na 3 weken. Ik was 22 kg aangekomen. Ik woog 58kg voor de ...
Hier precies hetzelfde en ben zelf pas 5kg kwijt. Is mijn 2de keizersnede en bij de eerste ging het ook heel langzaam eraf ondanks dat ik borst voeding geef😅

3 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 4 weken oud. Ik weet niet hoeveel ik aan het eind van de zwangerschap woog, maar 3 dagen na de bevalling woog ik 14 kilo boven mijn startgewicht. Dat veranderde binnen een paar dagen in 10 kilo boven startgewicht (vocht denk ik). Daarna is het gewicht blijven steken.. Zodra ik weer fit genoeg ben zal ik de overige kilo's er af moeten sporten. Als je borstvoeding geeft is het niet goed om te snel af te vallen, dus ik heb geen haast. Maar ik zou wel heel graag mn kleren weer willen passen!

3 jaar geleden

Reactie op Maxxii3

Hier precies hetzelfde en ben zelf pas 5kg kwijt. Is mijn 2de keizersnede e ...
Ik ben bang dat ik een flinke buik hou met een vleesboom van 10 cm in m'n baarmoeder. Echt balen dat ze het niet konden verwijderen tijdens de keizersnede.

3 jaar geleden

Reactie op Rowan22

Lucky you!
Ja echt super geluk was echt heel bang dat het heeel langzaam zou gaan:) maar goed lekker gezond eten komt goed gaat je lukken

3 jaar geleden

Reactie op NellekeJasmijn

Mijn zoontje is nu 4 weken oud. Ik weet niet hoeveel ik aan het eind van de ...
Waarom is het niet goed om te snel af te vallen terwijl je borstvoeding geeft ?

3 jaar geleden

Ik was 14 kilo aangekomen, inmiddels 6 weken geleden bevallen en nu 11 kilo kwijt! Heb de eerste maand borstvoeding gegeven, ze zeggen dat dat helpt😅

3 jaar geleden

Reactie op tooske1234

Waarom is het niet goed om te snel af te vallen terwijl je borstvoeding gee ...
Oh, sorry allemaal! Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap te horen gekregen dat er te veel gifstoffen in de melk kunnen komen als je te snel afvalt. Maar lees nu dat dat niet bewezen is. https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/88-afvallen-als-je-borstvoeding-geeft

3 jaar geleden

18kilo aangekomen (denk ik) ik weeg nu 2kg boven m'n normale gewicht. 5w geleden bevallen.

3 jaar geleden

Bij mij is het de omgekeerde wereld! Ik ben tijdens mn zwangerschap 13 kilo afgevallen met een start gewicht van 70 kilo. Dat komt omdat ik een zware zwangerschap had (Hyperemesis gravidarum) HG afgekort dat is een zwangerschap met overmatig spugen en misselijk zijn. Dus ik heb 9 maanden lang ampers gegeten en gedronken.. Mijn dochtertje is nu 7 weken en ik weeg nu alweer 65 kilo dus de kilos vliegen er hier weer gelukkig aan.

3 jaar geleden

14 kilo aangekomen, een week na de bevalling 10 kg eraf. Inmiddels 5,5 week geleden bevallen en die 4kg zitten er nog steeds aan. Ach, geef borstvoeding en pas mn oude kleren werd. Komt wel ☺️💪🏻