152 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb gehoord dat je pas na 3 maand exact kan zeggen hoeveel je na je bevalling weegt. Ik val nog steeds wekelijks 2 kilo af zo der iets te moeten doen. Geduld lieve mama. Als je je zorgen maakt gewoon gezond eten en wandelen meer kan je toch niet doen (en als je borstvoeding geeft zeker niet streng dieeten. Je verbrand al extra calorieen door het aanmaken van de melk)
3 jaar geleden
Hier ook nog 10 kilo teveel geef ook Bv en de weegschaal blijft stilstaan 😞ze is ook bijna 6 weken oud had verwacht da de kilo’s er sneller afgingen ..
3 jaar geleden
Reactie op tooske1234
Waarom is het niet goed om te snel af te vallen terwijl je borstvoeding gee ...
Is enkel in het geval dat je te weinig calorieen binnen neemt (omdat je dan vaak te weinig voedingstoffen binnenkrikgt en dus kan doorgeven en het zou je productie omlaag laten gaan. Snel afvallen van jezelf (gewoon de kilo’s van de zwangerschap zelf) kunnen gezn kwaad
3 jaar geleden
Schei uit schei uit 😬.
Ik was er zeker 25 aangekomen, had er 5 kg al door Corona en toestanden aan zitten, wil nu nog zeker 15 kwijt 🙈.
Geef ook bv, maar gaat toch maar langzaam bij mij.
3 jaar geleden
Ik was 22 kg aangekomen.. zoontje is nu 4 weken oud en ik ben 12kg afgevallen.. nog 10 te gaan.. baal wel dat ik m'n oude kleding niet meer pas!
Ik had stiekem gehoopt dat het met borstvoeding geven wel snel zou gaan maar dat is niet op gang gekomen dus helaas (natuurlijk baal ik meer om andere redenen dat het niet gelukt is maar dat was wel mooi meegekomen)
3 jaar geleden
15 kilo aangekomen, bevallen met 40.3 en dat is nu bijna 5 weken terug. Ik heb nog 3.5 kilo te gaan om op mn startgewicht te komen. Alleen daarvan mag nog wel wat extra af.
Mijn gewone broeken zitten nog niet heel comfortabel dus ik loop in (afzakkende) zwangerschapsbroeken 😅
3 jaar geleden
Tijdens mijn zwangerschap ben ik 14 kg aangekomen. Precies een week na de bevalling was ik op m’n oude gewicht. Ondanks dat dit fijn lijkt, schrokken de kraamverzorgster en ik hier wel van. Intussen ben ik nog verder afgevallen, ondanks dat ik probeer genoeg bij te eten. Gelukkig is mijn productie nog wel goed!
3 jaar geleden
Ja hoor! Donderdag is ze 6 week. En ik pas mijn oude broeken nog niet. Alth ...
Idem hier. Zo'n 16 kg aangekomen en er zitten er nog 5kg aan. Broek past maar kan het beter niet aandoen.
Terwijl ik wel het gevoel heb dat ik qua omvang minder breed ben maarja, die fluffybuik....
3 jaar geleden
Ieder lichaam is anders, dus ook hoe snel je na de bevalling afvalt. Kijk niet te veel naar anderen, maar probeer gewoon gezond te eten en regelmatig te bewegen als dat lukt! Ze zeggen niet voor niks 9 maanden ontzwangeren :) Ik heb makkelijk praten hoor, want had alles er binnen een week weer af...
3 jaar geleden
Jepp, nog 11 te gaan voordat ik op begin gewicht zit. Nog 13 als ik op mn minimale wens gewicht zit. En nog 18 als ik weer op mn dunst wil zijn. Maar dat laatste zie ik niet meer gebeuren😂 Vandaag groen licht gekregen om te gaan sporten dus ga alvast thuis beginnen
3 jaar geleden
Reactie op Sibellah
Is enkel in het geval dat je te weinig calorieen binnen neemt (omdat je dan ...
Thanks 😊