152 Reacties

3 jaar geleden

In totaal rond de 25 a 30 kilo aan gekomen. Nog 12 kilo te gaan. Heb een natuurlijke bevalling gehad
10 kilo aangekomen en al 14 kwijt..👏🏼

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap 16,5 kg bijgekomen.. nu bijna 9 kg kwijt.. mijn zoontje is 6 weken oud. Bij mijn vorige zwangerschap gingen de kilo’s er sneller vanaf.. dus ben nu wel echt meer op mijn eten aan het letten

3 jaar geleden

Yes 10kg is overgebleven en ik ben 8 weken geleden bevallen..

3 jaar geleden

31 kilo aangekomen en nu 4,5 week post partum 13,5 kilo afgevallen. Wil nog ongeveer +- 6-8 kilo eraf 😊🤞🏻

3 jaar geleden

Hier ook, 20 kg aangekomen 10 kg nog te gaan. Die laatste 10 worden nog lastig vrees ik!

3 jaar geleden

25 kilo aangekomen, 4 weken geleden bevallen via keizersnede en nog 9 kilo te gaan. Geef je lichaam de tijd om te herstellen en die kilo’s gaan er aankomend half jaar heus vanaf. Je hebt er 9 maanden over gedaan om zo groot te worden, dus duurt even voordat je weer de oude bent.

VRIEND

3 jaar geleden

Met 42 weken bevallen. Was 11 kilo aangekomen en toen de laatste week nog 4 kilo aan vocht. Nu 12 kwijt na 6 dagen...alleen het vocht nog niet helemaal. Voor iemand die kampt met overgewicht is dit wel heel fijn...

3 jaar geleden

Weet iemand waar het m in zit dat er wat kilo’s overblijven? Ik was zelf iets van 12 kilo aangekomen, blijf nu steken op de laatste 3 kilo. Geeft borstvoeding. Buikje slinkt langzaam door. Maar ben benieuwd waar t m in zit!

3 jaar geleden

12 kg bijgekomen en de laatste 5kg blijven ook hangen, ondanks de borstvoeding. Zoontje is nu 7 weken. Bij oudste bleven die laatste 5kg ook hangen.. Dus daar ga ik binnenkort weer wat moeite voor moeten doen 🙈

3 jaar geleden

14 kilo gegroeit, 16 kilo afgevallen nu. De kleine man is inmiddels 4 weken en we wandelen sinds 3 weken elke dag een stuk(je). Gijs krijgt de fles.

3 jaar geleden

Ik ben het gewicht alweer kwijt, zelfs nog wat extra. Ik woog voor de zwangerschap 72kg, hoogzwanger 80kg en nu 70kg. Buik is nog wel slap. Onze dochter is drie weken oud. Ik geef geen bv.

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Weet iemand waar het m in zit dat er wat kilo’s overblijven? Ik was zelf i ...
Gek heh! Ik blijf ook hangen op +2... Ik denk dat 't je vetreserves zijn die je lichaam opslaat voor het bv kunnen blijven geven. Vanuit ver vroeger nog: stel je zou toen een paar dagen niet of weinig kunnen eten moet de bv door kunnen gaan zonder dat je verhongerd.

3 jaar geleden

Hier ook, 6 weken geleden bevallen en 21,5 kg aangekomen. Ondertussen 11,8 kg afgevallen. De rest zit er nog aan.

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Weet iemand waar het m in zit dat er wat kilo’s overblijven? Ik was zelf i ...
Ik had hetzelfde bij mijn 1ste, 12 kg aangekomen, direct alles kwijt op 2 kg na. Ik zei toen tja 1 kg per borst he 😜 Na een half jaar raakte ik plots die 2kg ook kwijt, echter bleef ik daarna teveel afvallen. Ik gaf toen ook nog bv, dus moest toen echt me zelf dwingen extra te eten 😳

3 jaar geleden

Ik geef ook borstvoeding en heb een goede productie maar ik merk niet dat ik hierdoor sneller afval.

3 jaar geleden

23 kilo aangekomen 11,5 kilo eraf nog 11,5 kilo te gaan 6 weken oud

3 jaar geleden

Ik was 14 kg aangekomen. Na de eerste week 10 kilo kwijt. De afgelopen weken daarop blijven hangen. En nu weer een kilo kwijt. Ben sinds een week ook echt weer actiever. Maar zie de bui wel hangen dat de laatste drie kilo lang zullen duren. En ik was al niet enorm tevreden met de 69 kilo die ik daarvoor woog met mijn 1.65. Maar zin in sporten heb ik ook niet en ik hou wel van lekker eten🤣 Ik geef borstvoeding, ik hoop dat dat op de lange termijn nog een voordeeltje geeft.

3 jaar geleden

4 kilo aangekomen en 8 kilo afgevallen. Ik zie bij veel reacties een verwijzing naar borstvoeding, maar daar val je niet van af. Je verbruikt weliswaar meer calorieën, maar het is ook de bedoeling dat je meer calorieën op een dag binnen krijgt.

3 jaar geleden

Uiteindelijk 14 kilo aangekomen en 3 dagen na de bevalling 10 kilo kwijt. Nu 3 weken na de bevalling nog steeds alleen die kilos kwijt. Kan wel steeds meer bewegen en volhouden dus ik hoop snel weer te kunnen/mogen sporten en yoga doen. Ik heb daar enorm veel behoefte aan😱