152 Reacties
3 jaar geleden
18kg aangekomen. De eerste 12kg waren er met 2 weken af. Nu 7,5 week geleden bevallen en moet nog 5,5kg kwijt. Ben sinds vorige week begonnen met lijnen (geef helaas geen bv meer) en sport al vanaf week 4 weer. Alle vertrouwen dat die laatste kilo's ook nog wel verdwijnen. Maar het gaat wel veel moeite kosten vrees ik 😅.
3 jaar geleden
Ik was zo’n 12 kg aangekomen en nu 6,5 week later moet er nog ongeveer 2 kg af.
3 jaar geleden
Mijn keizersnede is 13 weken geleden, was er 15 aangekomen best snel 8 kwijt daarna blijven steken. Het gekke is dat ik er altijd 57 woog, toen 72, nu 65 en ik pas wel weer in m'n broeken en shirtjes passen ook weer redelijk. Moet wel nieuwe bh's kopen, maar snap niet waar die andere 8 dan allemaal zit als t meeste weer past ?
Als ik begin met werken gaat er wel weer wat af door de regelmaat en beweging.
3 jaar geleden
Ik ben 10 kilo aangekomen, en die zijn er ook weer af (dochter van bijna 16 weken) echter heb ik er een vreselijk figuur aan overgehouden. Ik heb altijd wel een buikje gehad, maar nu is het blubber. De buik hangt, dus ik krijg mijn broeken niet meer dicht. Had altijd maat 38/40 en heb nu moeite 42 dicht te krijgen. Denk ook niet dat ik dat er makkelijk af ga krijgen 😩. Ach ja, heb er iets moois voor terug gekregen.
3 jaar geleden
Ik was 14 kilo aangekomen met de laatste zwangerschap, inmiddels al 24 kilo afgevallen, nog maar 30 te gaan, ik voel nog wel een harde buik, hopelijk trekt dat snel weg zodat broeken ook weer lekker gaan zitten.
3 jaar geleden
15 kilo aangekomen en 16,5 kilo er af. Zaten bij begin nog 3 extra kilo’s aan van de vorige zwangerschap die ik dit keer ook kwijt wil. Nog 1,5 te gaan om op dat startgewicht te komen maar wil stiekem nog 3 in totaal er af om echt weer helemaal “strak in pak” te zijn. Dat laatste zal nog wel aan uitdaging worden want alles is flubberig en losjes.
3 jaar geleden
Nog 2 kg te gaan. Die willen er maar niet af. Mag ook nog niet sporten dus wandel alleen. Qua voeding eet ik al gezond na. Ik zou alleen nog iets minder koolhydraten kunnen eten dus daar valt weinig winst te behalen. Het leven moet ook nog leuk blijven. Hopelijk trekt mijn slappe buik nog bij als ik weer wat mag qua trainen. Ik pas weer in mijn oude kleding maar echt zo mooi als vroeger staan de dingen me nog niet. 9 maanden zwanger, 9 maanden tot 1 jaar ontzwangeren. Ik heb nog even. 🙂