152 Reacties

3 jaar geleden

Pfff hoe gaan die kilo’s er af dan?? Hier 19 kilo aangekomen, vanzelf 7 kilo er af gegaan en nu al ruim 5 weken sporten en letten op eten. Baby 12 weken. En er gaat nauwelijks wat af, ik wil er nog zeker 10 kilo af. Het zit niet aan mijn buik maar aan mijn benen en dit is bij mij altijd het moeilijkst om er af te krijgen😔 ik heb overigens ook geen bv gegeven. Volgende week beginnen met werken en na een maandje werken maar beginnen met shakes, dan vliegt t er wel af en behoud ik daarna altijd mijn gewicht.

3 jaar geleden

Zit met een pak katjes biggetjes snoep terwijl ik dit leest 😂 wel nog 6kilo te gaan, maar dat komt wel

3 jaar geleden

Reactie op Yaaaaaan

Tsja....
Hahaha ik ga hier stuk🤣 beetje erg herkenbaar dus🤪

3 jaar geleden

Reactie op Anemoontje

Zit met een pak katjes biggetjes snoep terwijl ik dit leest 😂 wel nog 6kil ...
Zooo lekker 🤤 Binnenkort Katja Biggetjes ijs in de supermarkten (oa Plus )😍 Kijk er nu al naar uit

3 jaar geleden

Reactie op Loeke95

Zooo lekker 🤤 Binnenkort Katja Biggetjes ijs in de supermarkten (oa Plus ) ...
Ahhh lekkuuurrr😍❤ Dat word feest voor deze biggetje 😂

3 jaar geleden

Geen keizersnede gehad maar wel nog 10 kg te gaan en t lukt me voor geen meter. Ik heb ook nog steeds de eetlust van een zwangere lijkt wel 😅 hoop wel tegen de zomer wat extra kwijt te zijn zodat ik wat van mn jurkjes pas.

3 jaar geleden

Sinds de bevalling een chocolade verslaving 🥲 ik heb mijn favo jeans via Vinted in een maatje groter gekocht

3 jaar geleden

Pff hier hetzelfde hoor. Heb 1 nieuwe broek in een maat groter besteld maar denk dat ik er toch nog 1 ga bestellen want die laatste kilo's gaan niet vanzelf. Laatste 3 kilo. En met m'n chocolade verslaving lukt het ook niet, nu 2,5maand geleden bevallen en eet nog elke dag een beschuitje met muisjes🙈

3 jaar geleden

Hellup, ik had nog 4 van de 14 kilo over na de bevalling en nu ben ik in een week 6 kilo aangekomen 😱 Ik heb honger als een paard (geef bv) en eet dus ook om de paar uur brood, fruit, etc.

3 jaar geleden

Reactie op Laura3889

Mijn keizersnede is 13 weken geleden, was er 15 aangekomen best snel 8 kwij ...
Ik heb net zelfde als u als gewicht voor ook 57 en nu 65 ik pas men broeken ook bijna alemaal dus dacht da ik wel meer was afgevallen viel even tegen op de weegschaal 😟

3 jaar geleden

Reactie op evelien 1990

Ik heb net zelfde als u als gewicht voor ook 57 en nu 65 ik pas men broeken ...
Je hoeft geen U te zeggen hoor :p tenzij je Belgische bent haha. Ja gek hè, ik voel me ook niet veel breder , misschien een klein beetje in m'n bovenbenen maar verder past gewoon alles. Nu eindelijk ongesteld geworden ,ben nu extra aan het eten ivm zoveel bloedverlies dus dat zal ook niet gaan helpen 😂

3 jaar geleden

17 aangekomen 15 er af maar meer spiermassa dan vet verloren 😅 totaal geen billen meer dus broeken zitten voor geen meter. Dus nu aan de maxi cosie workout

3 jaar geleden

Gaat wel weg van zelf als ge ook wel borstvoeding geeft gaat dat sneller weg ik was maar 13kilo bijgekomen in 1maand was ik al mijn kilos kwijt nu vermager ik ook van mijn zelf uithet niks dat is ook heel vreemd ook al eet ik wel genoeg..

3 jaar geleden

Ik was 17 kg aangekomen en er zijn er nog 12 blijven plakken... moet zeggen dat ik ook wel veel heb lopen snaaien de laatste 3 maanden. We hebben een pittige start gehad en alles loopt sinds deze week een beetje soepel, dus ook maar weer eens tijd om aan de kilo's te werken. Ik geef ook bv dus hoop dat als ik beter ga eten het was sneller zal gaan.

3 jaar geleden

Was 8 kg aangekomen tijdens mn zwangerschap.. in de eerste 2 weken na de bevalling is er 14 kg afgegaan.. nu helaas weer 3 kg aangekomen 😢. Die vreetbuien zijn echt ineens heftig, geen idee waar die ineens vandaan komen.. wil wel nog zeker minimaal 10 kg afvallen

3 jaar geleden

Reactie op Laura3889

Je hoeft geen U te zeggen hoor :p tenzij je Belgische bent haha. Ja gek hè, ...
Ja ik ben Belgische haha 😃ik voel wel dat ik nog wel iets breder ben maar nog 65 pff achja komt wel weer goed zeker zal nog even tijd nodig hebben

3 jaar geleden

Zijn er ook dames hier die zichzelf niet gewogen heeft voor, tijdens en zwangerschap? Ik ben sowieso aangekomen... logisch. Mijn favoriete Levi's broek pas ik net niet. Maar ik pas wel de 'broeken die altijd al een beetje ruim zaten' weer. Ik ben mijn kont verloren, maar ik heb wel heupen aan overgehouden. Ik kijk meer in de spiegel. Als ik mij lekker in mijn vel zit, dan is het goed. Voel ik mij wat Fatsig, dan sla ik dat dropje over . Als ik wel op de weegschaal zou staan, zou het mij nog meer stress opleveren,😅

3 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Zijn er ook dames hier die zichzelf niet gewogen heeft voor, tijdens en zwa ...
Ja hier! Ik heb m'n kont nog, maar m'n heupen lijken gewoon breder geworden ofzo. En dat flubbervet op m'n buik... 😵

3 jaar geleden

Ja hier! Ik heb m'n kont nog, maar m'n heupen lijken gewoon breder geworden ...
😤😤 dat flubbervetje op de buik ook hier... Is wel lekker zacht volgens mijn vriend😒 dus de vraag is: is het vet...? Of is het losse huid?

3 jaar geleden

Ik was 22kg aangekomen en nu 15kg er vanaf na 3 maanden. Alles tot mijn navel is weer normaal zoals ik van te voren was. Bovenbenen en billen zijn nog dik. Ik reken erop de de komende maanden het wat langzamer gaat maar eraf gaat het zoizo. Lekker veel bewegen en gezond eten dan komt het allemaal weer goed!