152 Reacties

3 jaar geleden

21 kilo aangekomen.. er is al 17 kilo af nog 4 te gaan. Dochtertje is nu 4 weken ik geef borstvoeding

3 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

😤😤 dat flubbervetje op de buik ook hier... Is wel lekker zacht volgens mi ...
Ik heb geen idee wat het is hahah, maar lekker zacht is het idd wel🤣👍🏻

3 jaar geleden

Ik was 13kg aangekomen, in de eerste weken vloog het er vanaf. Na het stoppen met de bv vliegt het er weer aan. Alweer 4kg aangekomen. Heupen nog breder gekregen dan ze al waren, en een flubberbuikje overgehouden. Hoge broeken doen een hoop 😂

3 jaar geleden

Hier ook nog steeds een blubberbuik na bijna 17 weken (man wat gaat de tijd snel). Geef wel borstvoeding, heb in december onwijs veel kerstbrood gegeten en drink s avonds weer lekker wijn, dus die laatste 5kg blijven nog wel even zitten ben ik bang :( 😂

3 jaar geleden

Reactie op Girlmommy

Ik was 13kg aangekomen, in de eerste weken vloog het er vanaf. Na het stopp ...
Al een paar besteld & net zo hard weer terug gestuurd: ik krijg hoge broeken dus niet dicht door die flubberbuik, en als ik ze groter neem zitten ze bij m'n benen niet mooi🤣 gelukkig duurt de zomer nog even🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ik was 13 kg aangekomen. 4 weken na bevalling was alles weg en daarna begon ik weer aan te komen en ben nu 3 kg aangekomen. Ik geef borstvoeding en merk dat ik echt heel de tijd honger heb.

3 jaar geleden

Lijkt wel alsof bijna iedereen hier al richting oude gewicht is. Ik bij lange na niet 😅 23 kilo aangekomen, en nu nog maar 9 kwijt. Long way to go. Ondanks dat ik helemaal niet happy ben met mn lijf, heb ik ook nog niet de motivatie om er echt hard voor te gaan werken. 😕 Volgende week ga ik weer aan het werk, hoop dat er dan door een ander ritme, de kilo’s er wat makkelijker afgaan. Snoep thuis gewoon nog teveel 🤭

3 jaar geleden

Ik was 20 kilo aangekomen. Inmiddels is er alweer 16kilo snel af gegaan. Die laatste 4kilo gaan nog wat langzaam. Maar dat geeft niet, komt vast wel. Mijn heupen blijven denk ik wel breder dan voorheen. Ik pas alleen nog maar.in mijn positiebroeken en 1broek die onder mijn heupen valt. Mijn skinny jeans pas ik nog niet. Geeft een gevoel alsof mijn heupen naar binnen worden geduwd als ik m dicht probeer te doen. 😅

3 jaar geleden

Reactie op kippetje86

Lijkt wel alsof bijna iedereen hier al richting oude gewicht is. Ik bij la ...
Heel herkenbaar. 12 kg bijgekomen, nog 5 die eraan plakken en nog 10 die er eigenlijk zouden afmoeten.. Broeken heb ik een maat groter gekocht. Boezem nog groter, dus kleedjes passen amper. Langs de ene kant willen beginnen, maar toch nog niet helemaal volhouden. Snoepen is gelukkig al minder, komt dus wel 🙈

3 jaar geleden

Reactie op kippetje86

Lijkt wel alsof bijna iedereen hier al richting oude gewicht is. Ik bij la ...
Herkenbaar... Loop ook steeds naar de voorraadkast om te kijken wat ik nu weer kan pakken.... Straks (half 6) m'n eerste werkdag. Hoop dat 't als ik begin met werken, minder wordt, dat snaaien.

3 jaar geleden

Ik moet ook nog 6 kilo afvallen, het liefst nog 10🤦‍♀️ maar het gaat best moeilijk.

3 jaar geleden

Hoeveel kilo's moeten we allemaal nog?? Hier nog ruim tien😳. Ondanks genoeg beweging en overwegend gezond eten blijven de kilootjes allemaal gezellig plakken.....

3 jaar geleden

Reactie op HaveAniceDay

Hoeveel kilo's moeten we allemaal nog?? Hier nog ruim tien😳. Ondanks gen ...
Hier idem! Ik zag net een foto van mezelf met zoontje in het bad gisteren en schrok echt, ik ben echt dik geworden 😥

3 jaar geleden

Hier ook helaas... was 17kg aangekomen en nog 5.5kg te gaan, maar die willen maar niet lukken...

3 jaar geleden

Reactie op HaveAniceDay

Hier ook nog 10. Sport en let op mijn eten maar het is echt hardnekkig. Terwijl ik voor de zwangerschap met beweging en goed eten best makkelijk kon afvallen. Snap er niks van 😔

3 jaar geleden

Reactie op HaveAniceDay

Was er 14 aangekomen, blijf steken op 3. maar de kilo's maken me niet zo uit maar als k foto zie van nu van mezelf ben k gewoon echt breed...

3 jaar geleden

Hier ook nog 5 kilo te gaan om op mijn oude gewicht te komen....

3 jaar geleden

Ik heb de zwangerschaps kilo's eraf maar dan nog mag ik er 15 nog afvallen ;-)

3 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Ik heb de zwangerschaps kilo's eraf maar dan nog mag ik er 15 nog afvallen ...
Ik doe met je mee...

3 jaar geleden

Reactie op HaveAniceDay

Nog 6,7 kilo te gaan voor m’n gewicht voor de zwangerschap. Het zit aan m’n benen en daar gaat t zooooooo moeilijk eraf!